Record Details

Повоєнний психологічний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738757/
 
Title Повоєнний психологічний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху
Post-war psychological support of children of early and preschool age with hearing impairment
 
Creator Вовченко, О.А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Процес відбудови після воєнних дій на території країни має складний не однозначний характер, оскільки пов’язаний не лише із зовнішніми боргами, економічним станом країни, реінтеграцією територій та низкою політичних аспектів. Йдеться про відновлення того, що мали громадяни, того відчуття безпеки, наявності можливостей, емоцій, поведінки, які були можливі за мирного часу. За період війни кардинально змінилися особистісні рамки, бачення себе та інших, мотивація, регуляція та воля. Нові емоції, які не можливо було контролювати, але потрібно було «прожити», пережити та опанувати, які приховувалися, стримувалися десь глибоко всередині кожної дорослої особи. Діти ж отримували допомогу від фахівців, але були емоційно зруйновані, коли опинялися в родинах, які без сторонньої допомоги переживали тягар війни. Від так, травмовані дорослі та не менш зруйновані дитячі долі потребують відновлення, відповідей на низки питань та точної орієнтації як буде все розвиватися надалі. Нині багато психологічних станів потребують врегулювання, розуміння, що за цей період війни трапилося з особистістю вцілому, які зрушення відбулися: чи є позитивні здобутки, чи переважають атипові формування в структурі особистості.
The process of reconstruction after military operations on the territory of the country has a complex and ambiguous character, as it is connected not only with foreign debts, the economic condition of the country, the reintegration of territories and a number of political aspects. It is about restoring what citizens had, that sense of security, availability of opportunities, emotions, behavior that were possible during peacetime. During the war period, personal frameworks, vision of oneself and others, motivation, regulation and will changed radically. New emotions that could not be controlled, but had to be "lived", experienced and mastered, which were hidden, held back somewhere deep inside every adult. Children, on the other hand, received help from specialists, but were emotionally destroyed when they found themselves in families that were experiencing the burden of war without outside help. From yes, traumatized adults and no less destroyed children's destinies need restoration, answers to a number of questions and accurate orientation of how everything will develop in the future. Nowadays, many psychological states need to be settled, to understand what happened to the personality as a whole during this period of the war, what changes took place: are there any positive gains, or do atypical formations prevail in the personality structure.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738757/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%94%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4.docx.pdf
Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118 <http://orcid.org/0000-0002-4399-0118>) (2023) Post-war psychological support of children of early and preschool age with hearing impairment (2). Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. (In Press)