Record Details

Освітні кордони сучасного спеціального педагога

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738715/
 
Title Освітні кордони сучасного спеціального педагога
Granice edukacyjne wspolczesnego pedagoga specjalnego
Educational boundaries of the modern special educator
 
Creator Hladush, V.
Brčiaková, Zuzana
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Мета статті - висвітлити проблеми, пов'язані з діяльністю людини та кордонами, які виникають на її шляху. Освітня діяльність є провідною в житті кожної людини. Освіта - це феномен, без якого людина не може жити в цивілізованому суспільстві. Освіта має бути доступною з раннього дитинства протягом усього життя людини. Існує багато меж, які мають як об'єктивний, так і суб'єктивний характер. Автори описують проблеми, які виникають на шляху до отримання освітніх послуг, та наводять позитивні результати.
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na problemy związane z działalnością człowieka i granicami, które powstają na jego drodze. Działalność edukacyjna jest wiodąca w życiu każdego człowieka. Edukacja jest zjawiskiem, bez którego człowiek nie może żyć w cywilizowanym społeczeństwie. Edukacja powinna być dostępna od wczesnego dzieciństwa przez całe życie człowieka. Istnieje wiele granic, które są zarówno obiektywne, jak i subiektywne. Autorzy opisują problemy pojawiające się na drodze do uzyskania świadczeń edukacyjnych oraz przedstawiają pozytywne wyniki.
The purpose of the article is to highlight the problems associated with human activity and the boundaries that arise on its way. Educational activity is the leading in the life of every person. Education is a phenomenon without which a person cannot live in a civilized society. Education should be available from early childhood throughout a person's life. There are many boundaries that are both objective and subjective. The authors describe the problems that arise on the way to obtaining educational services and present positive results.
 
Publisher Wydawnictwo von borowiecky
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738715/1/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B0..pdf
- Hladush, V. (orcid.org/0000-0001-5700-211X <http://orcid.org/0000-0001-5700-211X>) and Brčiaková, Zuzana (orcid.org/0000-0002-6524-7093 <http://orcid.org/0000-0002-6524-7093>) (2023) Educational boundaries of the modern special educator Czlowiek i granice, 15. pp. 295-309. ISSN 978–83–65806–74–1