Реалізація інтегративного підходу як засобу формування наукової картини світу ліцеїстів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729780/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2020-rik/ |
|
Title |
Реалізація інтегративного підходу як засобу формування наукової картини світу ліцеїстів
Реализация интегративного подхода как средства формирования научной картины мира лицеистов Implementation of an integrative approach as a means of forming a scientific picture of the world of lyceum students |
|
Creator |
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах описано результати наукового дослідження в яких доведено, що різноманітність форм, рівнів, типів й видів інтеграції реалізується через дві моделі інтегрованого навчання. Основою першої моделі є навчання за інтегрованими курсами, зміст яких сформовано залежно від поставлених цілей і завдань освіти. Друга модель реалізується шляхом міжпредметної й міжгалузевої інтеграції у вигляді надбудов над системою предметного розподіленого навчання. У змісті навчання: через узгодження навчальних програм, застосування контекстних тем, наскрізних змістових ліній, комплексних завдань. У процесі навчання через інтегровані уроки, виконання навчальних і соціальних проєктів, участі в позакласних й позашкільних освітніх заходів.
В тезисы описаны результаты научного исследования в которых доказано, что разнообразие форм, уровней, типов и видов интеграции реализуется через две модели интегрированного обучения. Основой первой модели является обучение по интегрированным курсам, содержание которых сформировано в зависимости от поставленных целей и задач образования. Вторая модель реализуется путем межпредметной и межотраслевой интеграции посредством надстроек над системой предметного распределенного обучения. В содержании обучения: через согласование обучающих программ, применение контекстных тем, сквозных содержательных линий, комплексных задач. В процессе обучения через интегрированные уроки, выполнение учебных и социальных проектов, участие во внеклассных и внешкольных образовательных мероприятий. In theses describe the results of scientific research in which it is proved that the diversity of forms, levels, types and kinds of integration is realized through two models of integrated learning. The basis of the first model is learning in integrated courses, the content of which is formed depending on the goals and objectives of education. The second model is implemented through interdisciplinary and intersectoral integration in the form of superstructures over the system of subject distributed learning. In the content of education: through the coordination of educational programs, the use of contextual topics, cross-cutting content lines, complex tasks. In the process of learning through integrated lessons, implementation of educational and social projects, participation in extracurricular and extracurricular educational activities. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2020
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729780/1/Zb_Anotovani_2020%20%28Zasekina%29.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2020) Implementation of an integrative approach as a means of forming a scientific picture of the world of lyceum students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 127. ISBN 978-966-644-563-9 |
|