Формування кадрової політики організації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/738480/
http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/7270 10.52058/2786-5274-2023-13(27)-769-781 |
|
Title |
Формування кадрової політики організації
Formation of the organization's personnel policy |
|
Creator |
Морозова, М.Е.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
33 Economics. Economic science |
|
Description |
Фундаментальним критерієм економічного розвитку все більше стає розуміння людських та інтелектуальних ресурсів з позицій їхньої неперехідної цінності. Практика організацій свідчить про серйозний стратегічний поворот управлінських підходів більшості успішних організацій у бік посилення уваги до людської, передусім професійно-культурної складової своєї діяльності. І це вимагає комплексного розгляду сфери системи управління персоналом. При цьому найважливішим аспектом аналізу стає кадрова політика організації. Кадрова політика є головним напрямом у роботі з персоналом і є стратегічною лінією поведінки у роботі зі співробітниками. Іншим аспектом кадрової політики є спеціальні заходи щодо забезпечення залучення співробітників у справи організації: участь у розробці найближчих планів організації та/або надання їм необхідної інформації про рішення, ухвалені керівництвом. Для складання кадрової політики необхідно проаналізувати існуючу систему планових показників розвитку персоналу, виявити їх відповідність системі соціальних та економічних законів та змінним умовам розвитку виробництва та суспільства, намітити шляхи їх оптимізації. Нині кадрова політика є досить потужний інструмент розвитку організації та забезпечення її конкурентоспроможності. Кадрова політика утворює деяку основу для формування системи роботи з людьми в організації та є відправною точкою при прийнятті конкретних рішень щодо працівників. Кадрова політика організації є основою процесу управління персоналом у створенні. Організація набирає штат співробітників, створює умови для швидшої адаптації нових співробітників, виплачує їм заробітну плату та дає оцінку їх трудовим досягненням, роблячи при цьому акцент на конкретні принципи чи правила. Будь-яка організація, незалежно від того, формалізовані ці правила або відсутні, має кадрову політику. Поняття «кадрова політика організації», у широкому сенсі, розглядається як система правил і норм у галузі роботи з кадрами, які мають бути усвідомлені та певним чином сформульовані, що наводять людський ресурс відповідно до стратегії організації. У вузькому значенні, кадрову політику, розглядають як набір конкретних правил, побажань та обмежень у взаєминах працівників та організації. The fundamental criterion of economic development is increasingly becoming an understanding of human and intellectual resources from the standpoint of their enduring value. The practice of organizations shows a serious strategic shift in the management approaches of most successful organizations towards increased attention to the human, primarily professional and cultural component of their activities. And this requires a comprehensive review of the human resources management system. In this case, the most important aspect of the analysis is the HR policy of the organization. HR policy is the main focus of work with personnel and is a strategic line of behavior in dealing with employees. Another aspect of the HR policy is special measures to ensure that employees are involved in the organization's affairs: participation in the development of the organization's immediate plans and/or providing them with the necessary information about decisions made by the management. In order to develop an HR policy, it is necessary to analyze the existing system of planned personnel development indicators, determine their compliance with the system of social and economic laws and the changing conditions of production and society, and outline ways to optimize them. Today, HR policy is a powerful tool for developing an organization and ensuring its competitiveness. The HR policy forms a certain basis for the formation of a system of work with people in the organization and is the starting point for making specific decisions regarding employees. The organization's HR policy is the basis of the HR management process in the organization. The organization recruits staff, creates conditions for faster adaptation of new employees, pays them salaries and evaluates their work achievements, while focusing on specific principles or rules. Any organization, regardless of whether these rules are formalized or not, has an HR policy. The concept of "HR policy of an organization", in a broad sense, is considered as a system of rules and regulations in the field of human resources, which should be understood and formulated in a certain way, bringing human resources in line with the organization's strategy. In a narrow sense, HR policy is considered as a set of specific rules, wishes and restrictions in the relationship between employees and the organization. |
|
Publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/738480/2/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9A%D0%90%D0%94%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%98%20%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87.pdf
- Морозова, М.Е. (orcid.org/0000-0002-9193-1198 <http://orcid.org/0000-0002-9193-1198>) (2023) Formation of the organization's personnel policy «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка»,Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»), 13 (27). pp. 769-781. ISSN 2786-5274 10.52058/2786-5274-2023-13(27)-769-781 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.52058/2786-5274-2023-13(27)-769-781
|
|