Record Details

Освітні втрати молодших школярів з читання: підходи до діагностики та компенсації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738454/
 
Title Освітні втрати молодших школярів з читання: підходи до діагностики та компенсації
Educational losses of younger schoolchildren in reading: approaches to diagnosis and compensation
 
Creator Вашуленко, Оксана Вікторівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представлено методичні рекомендації щодо діагностування та механізмів подолання втрат у засвоєнні молодшими школярами програмового змісту з читання, заподіяних пандеміями COVID–19 та воєнним станом у країні.
The methodological recommendations on the diagnosis and mechanisms for overcoming losses in the acquisition of reading content by younger schoolchildren, caused by the COVID-19 pandemics and the state of war in the country, are presented in the theses.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738454/1/%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9E.%20%D0%92._%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8.pdf
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (orcid.org/0000-0001-7594-5074 <http://orcid.org/0000-0001-7594-5074>) (2023) Educational losses of younger schoolchildren in reading: approaches to diagnosis and compensation In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 98-100. ISBN 978-966-644-753-4