Record Details

Освітня нерівність та навчальні втрати: європейський досвід

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738453/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
 
Title Освітня нерівність та навчальні втрати: європейський досвід
Educational inequality and learning losses: the European case study
 
Creator Джурило, Аліна Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description З перших днів пандемії COVID‑19 експерти зі всього світу були стурбовані, що примусове дистанційне навчання призведе до масових втрат у навчанні серед учнів. Широко відомо, що навчання у школі зменшує соціально-економічну нерівність в успішності, оскільки час навчання в школах, як правило, є більш сприятливим для дітей із сімей з нижчим рівнем доходу та соціально-економічним походженням. Втрата можливості спілкуватися з однолітками з різним соціально-економічним походженням може ще більше обмежити можливості для навчання, особливо для дітей з неблагополучних сімей.
From the first days of the COVID-19 pandemic, experts from around the world were concerned that forced distance learning would lead to massive learning losses among students. It is widely known that schooling reduces socioeconomic inequalities in academic performance, as school hours tend to be more favorable for children from lower-income families and socioeconomic backgrounds. Losing the opportunity to socialize with peers from different socioeconomic backgrounds can further limit learning opportunities, especially for children from disadvantaged families.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738453/1/%D0%94%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE_PSP_tezy_2023.pdf
- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724 <http://orcid.org/0000-0002-5129-6724>) (2023) Educational inequality and learning losses: the European case study In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 104-106. ISBN 978-966-644-753-4