Record Details

Дуальна освіта як засіб взаємодії з виробничим процесом та навички сучасного спеціаліста задля збереження конкурентоспроможності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738168/
https://lib.iitta.gov.ua/738136/
 
Title Дуальна освіта як засіб взаємодії з виробничим процесом та навички сучасного спеціаліста задля збереження конкурентоспроможності
Dual education as a means of interaction with the production process and the skills of a modern specialist in order to maintain competitiveness
 
Creator Лебідь, Ольга Миколаївна
 
Subject 37 Education
 
Description Стаття описує види навичок, які може набути спеціаліст, і як вони класифікуються за новизною і актуальністю. Показується, що деякі навички з’явились в останні десятиліття, але являються такими ж актуальними, як і інші. У статті пояснюється, як можна вдосконалюватись, набуваючи риси, яких не вистачає, або розвивати наявні таланти, і як дуальна освіта може це стимулювати. Стаття показує п’ять причин, чому освіта повинна синхронізувати свою діяльність з виробництвом, і як це впливає на економіку країни і благополуччя її громадян. Розповідається, як мотивація впливає на громадян, стимулюючи співпрацювати освітні заклади з бізнесом, краще за примус. Стаття розповідає про шляхи такої мотивації. Показується, що застосування відповідальності з боку держави має бути врівноважене із мотивацією.
В статті згадуються м’які і тверді навички, що здобуваються під час дуальної освіти. Показано, як дуальна освіта служить інструментом одночасного навчання і роботи, робить навчання більш продуктивним, а роботу – більш ефективною і допомагає мінімізувати помилки. Стаття розповідає про дуальну освіту і її переваги перед університетами. Описується коротка історія виникнення дуальної освіти та її розвиток в Україні. Містяться роздуми про те, як необхідно розвиватись під час війни, і що не потрібно зупинятись.
The article describes the types of skills that a specialist can acquire and how they are classified by novelty and relevance. It turns out that some skills have emerged in recent decades, but are just as relevant as others. The article explains how one can improve by acquiring traits that are lacking or develop existing talents, and how dual education can stimulate this. The article shows five reasons why education should synchronize its activities with production, and how this affects the economy of the country and the well-being of its citizens. It is told how motivation affects citizens, stimulating the cooperation of educational institutions with business, better than coercion. The article tells about the ways of such motivation. It is shown that the application of responsibility by the state must be balanced with motivation.
The article mentions soft and hard skills acquired during dual education. It is shown how dual education serves as a tool for simultaneous learning and work, makes learning more productive and work more efficient, and helps minimize errors. The article talks about dual education and its advantages over universities. A brief history of dual education and its development in Ukraine is described. It contains reflections on how it is necessary to develop during the war, and that it is not necessary to stop.
 
Publisher БІНПО
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738168/3/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%20%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98%20%D0%9E.%20%D0%9B%D0%B5%D0%B1%D1%96%D0%B4%D1%8C.pdf
- Лебідь, Ольга Миколаївна (orcid.org/0009-0006-7065-1812 <http://orcid.org/0009-0006-7065-1812>) (2023) Dual education as a means of interaction with the production process and the skills of a modern specialist in order to maintain competitiveness Сучасні моделі професійної освіти і навчання як джерело інноваційних трансформацій та механізм інтеграції до європейського та світового економічного простору: електронний зб. матеріалів усеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів. pp. 98-101.