Record Details

Використання дизайн-мислення для розвитку Soft Skills у здобувачів професійної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/736987/
https://cusu.edu.ua/ua/provedeni-naukovi-zakhody/15205-xv-mizhnarodna-naukovo-praktychna-internet-konferentsiia-problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti
 
Title Використання дизайн-мислення для розвитку Soft Skills у здобувачів професійної освіти
Using Design Thinking for Developing Soft Skills in Professional Education Learners
 
Creator Просіна, О.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У сучасному світі, що відзначається швидким технологічним прогресом та постійними змінами на ринку праці, Soft Skills стають ключовим фактором успіху. Ці навички включають комунікацію, співпрацю в команді, креативність, критичне мислення, проблемне розв'язування, лідерство, адаптивність та багато інших навичок.
Дизайн-мислення, засноване на творчому, емпатичному та системному підходах, надає ефективні інструменти для розвитку Soft Skills у студентів професійної освіти, сприяє розумінню потреб споживачів, виявленню проблем, генерації ідей та прототипуванню рішень, що вимагають творчості та
інноваційностsі
In the modern world, characterized by rapid technological progress and constant changes in the job market, Soft Skills have become a key factor for success. These skills include communication, teamwork, creativity, critical thinking, problem-solving, leadership, adaptability, and many other abilities.

Design thinking, based on creative, empathetic, and systemic approaches, provides effective tools for developing Soft Skills in students of professional education. It promotes an understanding of consumer needs, problem identification, idea generation, and solution prototyping, all of which require creativity and innovation.
 
Publisher РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/736987/1/%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%94%D0%98%D0%97%D0%90%D0%99%D0%9D-%D0%9C%D0%98%D0%A1%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%94%D0%9B%D0%AF%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%A3%20SOFT%20SKILLS%20%D0%A3%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5V_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%95%D0%A2-71-72.pdf
- Просіна, О.В. (orcid.org/0000-0002-1243-6069 <http://orcid.org/0000-0002-1243-6069>) (2023) Using Design Thinking for Developing Soft Skills in Professional Education Learners In: Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХV-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції . РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, м. Кропивницький, Україна, pp. 71-72.