Record Details

Удосконалення форм навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737888/
https://lib.iitta.gov.ua/738128/
 
Title Удосконалення форм навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни
Improvement of the forms of education of children with special educational needs in the conditions of war
 
Creator Ілляшенко, Т.Д.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах розглядаються неподолані організаційні і методичні аспекти впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП), які загострюються в умовах війни, зокрема, стають жорсткішими вимоги до поєднання ефективності та матеріальних затрат у впровадженні інноваційних технологій.
Дано порівняльний аналіз умов упровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у зарубіжній та вітчизняній педагогічній практиці. Звернено увагу на необхідність удосконалення його вітчизняних організаційно-методичних засад. Наголошено на доцільності співіснування як взаємно проникних інклюзивних і спеціальних класів на спільних для них вітчизняних методологічних і методичних засадах психолого-педагогічної діагностики розвитку дітей з ООП.
The theses consider the unresolved organizational and methodical aspects of the implementation of inclusive education for children with special educational needs (SEN), which are exacerbated in war conditions, in particular, the requirements for the combination of efficiency and material costs in the implementation of innovative technologies are becoming stricter.
A comparative analysis of the conditions of implementation of inclusive education of children with special educational needs (SEN) in foreign and domestic pedagogical practice is given. Attention was drawn to the need to improve its domestic organizational and methodological foundations. Emphasis is placed on the expediency of coexistence as mutually permeable inclusive and special classes on the national methodological and methodical bases of psychological and pedagogical diagnosis of the development of children with SEN.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737888/1/%D0%86%D0%BB%D0%BB%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%A2%D0%94_%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80-297-301.pdf
- Ілляшенко, Т.Д. (orcid.org/0000-0002-5954-6177 <http://orcid.org/0000-0002-5954-6177>) (2023) Improvement of the forms of education of children with special educational needs in the conditions of war In: Актуальні проблеми охорони психічного здоров’я українського народу у воєнний і повоєнний час: Матеріали методологічного семінару НАПН України 16 листопада 2023 року: Зб. матеріалів . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 297-301. ISBN 978-966-644-749-7