Record Details

Вивчення питань сталого розвитку в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738091/
https://undip.org.ua/library/zahalna-serednia-osvita-ukrainy-v-umovakh-voiennoho-stanu-ta-vidbudovy-realii-dosvid-perspektyvy-metodychni-rekomendatsii/?fbclid=IwAR363esaIxIwBQgWvztbAv-INK02-ePsXnRQ2_-shci0wncM5qP6ajzIm2M
 
Title Вивчення питань сталого розвитку в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство»
Studying sustainable development issues in the integrated course "Explore History and Society"
 
Creator Сєрова, Галина Володимирівна
 
Subject 314/316 Society
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У публікації висвітлено можливості інтегрованого курсу «Досліджуємо історія і суспільство» у досягненні очікуваних результатів навчання учнів 5-6 класів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти щодо засвоєння міжпредметних знань про сталий розвиток.
The publication examines the possibilities of the integrated course "Exploring history and society" in achieving the expected learning outcomes of 5th-6th grade students in accordance with the State Standard of Basic Secondary Education regarding the assimilation of interdisciplinary knowledge about sustainable development.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738091/1/%D0%A1%D1%94%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_Metodychni_rekomendatsii_interaktyv-75-79.pdf
- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550 <http://orcid.org/0000-0001-9155-1550>) (2023) Studying sustainable development issues in the integrated course "Explore History and Society" Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи / методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2023–2024 навчального року : методичні рекомендації. pp. 74-78. ISSN 978-966-644-737-4