Record Details

STEM-освіта: теоретико-методичні засади

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737988/
https://science.lpnu.ua/uk/qm-2023/tezy-dopovidey
 
Title STEM-освіта: теоретико-методичні засади
STEM education: theoretical and methodological foundations
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Стратегія STEM-освіти учнів розробляється у соціально-трудовому контексті і спрямовується на розвиток в особистості сукупності формально-логічних, мовних, змістово-методологічних і естетичних знань, умінь і навичок, які проявлятимуться в діяльності, переростаючи в компетентності на новому рівні розвитку у процесі продуктивної діяльності. Умовно STEM-освіту можна розділити на наступні етапи: діагностичний, профорієнтаційний, освітньо-розвивальний. У цьому процесі відбувається гармонізація психологічної сфери та формування здатності до продуктивної взаємодії. Для розвитку свідомості та формування багатогранного психологічного досвіду маємо розробити алгоритм, який розвиватиме здатність до продуктивної діяльності. У відповідності до інтересів можливостей та схильностей суб'єктів взаємодії.
The strategy of STEM education of students is developed in the social and labor context and is aimed at the development in the individual of a set of formal-logical, linguistic, content-methodological and aesthetic knowledge, abilities and skills that will be manifested in activities, growing into competence at a new level of development in the process of productive activity Conventionally, STEM education can be divided into the following stages: diagnostic, career guidance, educational and developmental. In this process, the psychological sphere is harmonized and the ability to productive interaction is formed. For the development of consciousness and the formation of a multifaceted psychological experience, we must develop an algorithm that will develop the ability for productive activity. In accordance with the interests of the possibilities and inclinations of the subjects of interaction.
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737988/1/10-23_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B8%CC%86%20%D0%9C.%D0%86_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>) (2023) STEM education: theoretical and methodological foundations In: Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи: тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–17 листопада 2023 року . Видавництво Львівської політехніки, м. Львів, Україна, pp. 19-20. ISBN 978-966-941-870-8