Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/38420/
|
|
Title |
Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку
|
|
Creator |
Словінська, І. В.
Рудницька, Н. Ю. |
|
Subject |
LB Теорія і практика освіти
LB1501 Початкова освіта |
|
Description |
В сучасній системі дошкільної освіти широко використовуються інноваційні методи та прийоми роботи, серед яких визначається моделювання. Моделювання постає вищою формою наочності, засобом систематизування інформації, що дає змогу більш глибоко розкрити сутність явища. Модель – це уявно чи практично відтворена структура, що відображає дійсність у спрощеній схематичній та наочній формі
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/38420/1/%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Словінська, І. В., Рудницька, Н. Ю. (2023) Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). |
|