Record Details

Особливості використання інтерактивних PhET-симуляцій у шкільній природничій освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737989/
 
Title Особливості використання інтерактивних PhET-симуляцій у шкільній природничій освіті
Peculiarities of using interactive PhET simulations in school science education
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 004.94 Simulation
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Інтерактивне комп’ютерне моделювання з використанням PhET-симуляцій є унікальним, потужним, доступним та технологічним інструментом вивчення природничих наук (фізики, хімії, біології) та математики. У проєкті Університету Колорадо (PhET–Interactive Simulation – URL: https://phet.colorado.edu) розроблено понад 150 інтерактивних моделей. PhET-симуляції – це сучасна технологія набуття практичних знань, умінь та навичок на основі моделювання й імітації природних процесів і явищ, орієнтована на засвоєння навчального матеріалу шляхом проведення віртуальних досліджень та експерименту. Використання подібних симуляцій дає змогу створити анімовані, інтуїтивно зрозумілі, інтерактивні навчальні та ігрові середовища, де учень із пасивного спостерігача перетворюється в активного учасника освітнього процесу, йому надається можливість здійснювати дослідницьку діяльність, планувати проведення експерименту, висувати гіпотези, робити передбачення, формулювати висновки. У середовищі, створеному симулятором, відображено зв’язки між явищами природи й основами наук, розроблено розвивальні візуальні моделі. Використання симуляцій як анімованих ілюстрацій є ефективним засобом усвідомлення природничих понять, явищ і процесів, а також способом залучення учнів до наукових досліджень, встановлення причинно-наслідкових зв’язків між природними процесами і явищами, знаннями із повсякденним життєвим досвідом, що значно підвищує інтерес до навчання, сприяє усвідомленню науки як фундаменту розуміння навколишнього світу.
Interactive computer modeling using PhET simulations is a unique, powerful, affordable and technological tool for studying natural sciences (physics, chemistry, biology) and mathematics. The University of Colorado project (PhET–Interactive Simulation – URL: https://phet.colorado.edu) has developed more than 150 interactive models. PhET-simulations is a modern technology of acquiring practical knowledge, skills and abilities based on modeling and imitation of natural processes and phenomena, aimed at learning the educational material through virtual research and experimentation. The use of such simulations makes it possible to create animated, intuitive, interactive learning and gaming environments, where the student turns from a passive observer into an active participant in the educational process, is given the opportunity to conduct research, plan an experiment, put forward hypotheses, make predictions, and formulate conclusions. In the environment created by the simulator, connections between natural phenomena and the foundations of science are reflected, developmental visual models are developed. The use of simulations as animated illustrations is an effective means of understanding natural concepts, phenomena and processes, as well as a way of involving students in scientific research, establishing cause-and-effect relationships between natural processes and phenomena, knowledge with everyday life experience, which significantly increases interest in learning , contributes to the awareness of science as the foundation of understanding the surrounding world.
 
Publisher ТНПУ імені Володимира Гнатюка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737989/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2023) Peculiarities of using interactive PhET simulations in school science education In: Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023) . ТНПУ імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 157-160.