Record Details

Педагогічні умови розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737921/
https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/1/article/view/856
 
Title Педагогічні умови розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання
Pedagogical conditions for the development of project culture of vocational teachers
 
Creator Кравець, С.Г.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Актуальність: сформованість проєктної культури особистості педагогічного працівника впливає на його професійний розвиток та здатність здійснювати педагогічну діяльність й організовувати освітній процес, для цього мають бути виокремлені конкретні педагогічні умови, які б комплексно сприяли розв’язанню дослідницьких завдань щодо позитивної динаміки досліджуваного феномену.
Мета: обґрунтування педагогічних умов розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання.
Методи: теоретичні: теоретичний аналіз – з метою вивчення наукової літератури – для визначення комплексу педагогічних умов розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання; аналіз і синтез – для обґрунтування змісту педагогічних умов проєктної культури педагогів професійного навчання; емпіричні: експертне оцінювання – для відбору найефективніших педагогічних умов досліджуваного явища; статистичні: ранжування – для виявлення більш вагомих педагогічних умов проєктної культури педагогів професійного навчання.
Результати: здійснено визначення дефініції «педагогічні умови» як основного методологічного концепту дослідження розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання; охарактеризовано тлумачення дефініції «педагогічні умови розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання»; визначено, що розвиток проєктної культури педагогів професійного навчання підпорядковується певним педагогічним умовам, які ґрунтуються на цілеспрямованому відборі змісту, форм, методів, необхідних для реалізації цього процесу та досягнення відповідних дидактичних цілей; методами експертних оцінок та ранжування виявлено перелік найбільш вагомих педагогічних умов проєктної культури педагогів професійного навчання та доведено їх значущість у розвитку досліджуваного явища.
Висновки: кожна з окреслених педагогічних умов розвитку проєктної культури педагогів професійного навчання спрямована на формування їхнього професіоналізму, творчого потенціалу та педагогічної майстерності; визначені педагогічні умови будуть враховані у подальшому при розроблені відповідної методики, що забезпечить системність, послідовність і цілеспрямованість досліджуваної проблеми.
Relevance: the formation of the project culture of a teacher's personality affects his or her professional development and ability to carry out pedagogical activities and organize the educational process, for which specific pedagogical conditions should be identified that would comprehensively contribute to solving research problems regarding the positive dynamics of the phenomenon under study.
Purpose: to substantiate the pedagogical conditions for the development of project culture of vocational teachers.
Methods: theoretical: theoretical analysis - to study the scientific literature - to determine the complex of pedagogical conditions for the development of project culture of vocational teachers; analysis and synthesis - to substantiate the content of pedagogical conditions of project culture of vocational teachers; empirical: expert evaluation - to select the most effective pedagogical conditions of the phenomenon under study; statistical: ranking - to identify more significant pedagogical conditions of project culture of vocational teachers.
Results: the definition of "pedagogical conditions" as the main methodological concept of the study of the development of project culture of vocational teachers is defined; the interpretation of the definition of "pedagogical conditions for the development of project culture of vocational teachers" is characterized; it is determined that the development of project culture of vocational teachers is subject to certain pedagogical conditions based on the purposeful selection of content, forms, methods necessary for the implementation of this process and the achievement of appropriate.
Conclusions: each of the outlined pedagogical conditions for the development of the project culture of vocational teachers is aimed at forming their professionalism, creativity and pedagogical skills; the identified pedagogical conditions will be taken into account in the future when developing an appropriate methodology that will ensure the systematic, consistent and purposefulness of the problem under study.
 
Publisher Інститут професійної освіти НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737921/1/Svitlana%2BKravets--UA.pdf
- Кравець, С.Г. (orcid.org/0000-0002-8878-6241 <http://orcid.org/0000-0002-8878-6241>) (2023) Pedagogical conditions for the development of project culture of vocational teachers Professional Pedagogics, 2 (27). pp. 45-53. ISSN 2707-3092