Record Details

Гратися не можна вчитися: де поставити кому?

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737912/
 
Title Гратися не можна вчитися: де поставити кому?
Is played impossible to study: where to put to whom?
 
Creator Тарасун, В.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В тезах висвітлено особливості змісту навчального курсу «Актуальні проблеми гри дошкільника». Враховуючи, що гра є провідним видом діяльності дитини, підкреслено значення раціонального об’єднання в логопедичній роботі двох напрямів – ігрового і корекційно-дидактичного.
The theses highlight the peculiarities of the content of the educational course "Actual problems of preschoolers' play". Taking into account that play is the leading type of activity of the child, the importance of a rational combination of two directions in speech therapy work - playful and corrective and didactic - is emphasized.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Видавець Ковальчук О.В.
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737912/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%BD%20%D0%92.%D0%92._236-241.pdf
- Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2022) Is played impossible to study: where to put to whom? In: Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи. Тези за матеріалами 15 конференції 17-18 листопада 2022 року . Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Видавець Ковальчук О.В., м. Кам՚янець-Подільський, Україна, pp. 236-241.