Record Details

Хмарні технології в коледжах: перспективи та особливості використання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737900/
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/54_2022/part_1/40.pdf
10.24919/2308-4863/54-1-40
 
Title Хмарні технології в коледжах: перспективи та особливості використання
Cloud technology in colleges: perspectives and usage features
 
Creator Квятковська, А.О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті автором розглядаються особливості використання хмарних технологій для організації навчання студентів в закладах фахової передвищої освіти за напрямом «Телекомунікації». Обґрунтовано актуальність впровадження хмарних технологій для формування професійних якостей студентів, проаналізовано наукові джерела, які свідчать про те, що якість підготовки студентів за допомогою поєднання електронного навчання, хмарних технологій та обчислень підвищує якість та ефективність навчання. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід впровадження хмарних технологій у сучасну освітню практику. Розглянуто особливості, переваги та недоліки змішаного навчання та хмарних технологій. Проведено опитування викладачів закладів - Київського коледжу зв’язку та Київського фахового коледжу електронних приладів, щодо використання ними хмарних технологій, та переваг, які вони вбачають при роботі з ними.
Перераховані дисципліни викладання за напрямом «Телекомунікації», та проведено аналіз, якими інструментами викладачі користуються в своїй діяльності, при проведенні практичних, лабораторних, семінарських чи лекційних занять. Проаналізувавши опитування, автором показано, що більше 94% викладачів використовує хмарні технології в змішаному та дистанційному навчанні при роботі зі студентами за напрямом «Телекомунікації». Описані фахові компетентності майбутніх спеціалістів, та визначено, що одним з основних завдань викладача ˗ правильно розподілити навчальний матеріал, з’ясувати, що потрібно проходити в навчальній аудиторії, що можна засвоїти, вивчити і виконати вдома, які завдання пропонувати для індивідуальних занять, а які – для групової роботи при організації змішаного навчання.
In the article, the author examines the features of using cloud technologies for the organization of student training in institutions of professional pre-higher education in the direction of "Telecommunications". The relevance of the implementation of cloud technologies for the formation of professional qualities of students is substantiated, scientific sources are analyzed, which testify that the quality of student training with the help of a combination of electronic learning, cloud technologies and computing increases the quality and effectiveness of education. The domestic and foreign experience of introducing cloud technologies into modern educational practice is summarized. Features, advantages and disadvantages of blended learning and cloud technologies are considered. A survey was conducted of the teachers of the institutions - Kyiv College of Communications and Kyiv Professional College of Electronic Devices, regarding their use of cloud technologies and the advantages they see when working with them.
Teaching disciplines in the field of "Telecommunications" are listed, and an analysis is made of the tools teachers use in their activities, when conducting practical, laboratory, seminar, or lecture classes. After analyzing the survey, the author showed that more than 94% of teachers use cloud technologies in mixed and distance learning when working with students in the field of "Telecommunications". The professional competences of future specialists are described, and it is determined that one of the main tasks of the teacher is to correctly distribute the educational material, to find out what needs to be covered in the classroom, what can be learned, studied and completed at home, what tasks to offer for individual classes, and which - for group work in the organization of mixed learning.
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737900/1/%D0%9A%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%90..pdf
- Квятковська, А.О. (orcid.org/0000-0002-4977-5515 <http://orcid.org/0000-0002-4977-5515>) (2022) Cloud technology in colleges: perspectives and usage features «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка», 1 (54). pp. 268-272. ISSN 2308-4855
10.24919/2308-4863/54-1-40
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.24919/2308-4863/54-1-40