Record Details

Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, які працюють з дітьми з кохлеарними імплантами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737490/
https://ispukr.org.ua/?p=10792
 
Title Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, які працюють з дітьми з кохлеарними імплантами
Improving the qualifications of teaching staff who work with children with cochlear implants
 
Creator Жук, В.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В останні десятиліття в Україні, як і у більшості країн світу, стрімко збільшилася кількість дітей, слухопротезованих системами кохлеарної імлантації. Великий досвід застосування технології кохлеарного імплантування засвідчив її ефективність у вирішенні широкого кола питань сенсорного, пізнавального, мовленнєвого, соціального, особистісного розвитку дітей з порушенням слуху четвертого та п‘ятого ступеня (глибоке порушення слуху та глухота). Доведено також економічну доцільність імплантаційного слухопротезування, акцентовано увагу на залежності очікуваного результату від часу виявлення порушення слуху (оптимальним є виявлення одразу після виникнення набутого порушення та у перші дні життя при вродженому), початку корекційно-розвивальних заходів (оптимальним є початок одразу після виявлення, ще до оперативного втручання), часу проведення операції (оптимальним є час, максимально наближений до виникнення та виявлення порушення) та характеру післяопераційного супроводу (оптимальним є комплексний, міждисциплінарний, системний) (Ching Т., Clark G.M., Dillon Н., Henkin Y., Nikopoulos T.P., Liu S., Zeng F.G. та ін.). Питання педагогічного супроводу дітей з кохлеарними імплантами є предметом наукового аналізу вітчизняних авторів. Визначено чинники впливу на слухомовленнєвий розвиток дітей з кохлеарними імплантами, організаційно-педагогічні умови оптимізації їх супроводу, розроблено технологію формування слухомовленнєвих навичок (Глазунова С., Жук В., Заїка С., Круглик О., Луцько К., Шевченко В., Шепеленко Н. та ін.).
In recent decades, in Ukraine, as in most countries of the world, the number of children receiving hearing aids with cochlear implantation systems has increased rapidly. Extensive experience in the use of cochlear implantation technology has proven its effectiveness in solving a wide range of issues of sensory, cognitive, speech, social, and personal development of children with hearing impairment of the fourth and fifth degree (profound hearing impairment and deafness). The economic feasibility of implant hearing prosthetics is also proven, attention is focused on the dependence of the expected result on the time of detection of hearing impairment (optimal is detection immediately after the onset of acquired impairment and in the first days of life in case of congenital), the beginning of corrective and developmental measures (optimal is the beginning immediately after detection, even before surgical intervention), the time of the operation (the optimal time is the time as close as possible to the occurrence and detection of the disorder) and the nature of postoperative support (optimal is complex, interdisciplinary, systemic) (Ching T., Clark G.M., Dillon N., Henkin Y., Nikopoulos T.P., Liu S., Zeng F.G., et al.). The issue of pedagogical support for children with cochlear implants is the subject of scientific analysis by domestic authors. Factors affecting the hearing and speech development of children with cochlear implants, organizational and pedagogical conditions for optimizing their support were determined, and the technology for the formation of hearing and speech skills was developed (Glazunova S., Zhuk V., Zaika S., Kruglik O., Lutsko K., Shevchenko V., Shepelenko N. and others).
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737490/1/2023%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97-182-186.pdf
- Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250 <http://orcid.org/0000-0001-8183-5250>) (2023) Improving the qualifications of teaching staff who work with children with cochlear implants In: Освіта осіб з особливими потребами в умовах миру і війни. Матеріали IХ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 182-186.