Record Details

Діагностування адаптаційних розладів в учнів молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737787/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/737541
 
Title Діагностування адаптаційних розладів в учнів молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану
Diagnosis of adaptation disorders in elementary school students under martial law
 
Creator Гнатюк, Ольга Владиславівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
The practical guide was prepared by scientists of the H.S. Kostyuk Institute of Psychology of the National Academy of Sciences of Ukraine based on the practical experience of applying many of the presented methods in Ukraine, the USA, Israel, Western European countries, and Australia. These methods are scientifically based, tested and approved by specialists. They can be used not only to diagnose manifestations of adaptation disorders in subjects of the educational space, but also to carry out screening and psychological diagnosis of war victims (adults and children). The manual contains information about the basic principles of psychodiagnosis of victims and the peculiarities of psychodiagnostic work with this population category; about psychological trauma and reactions to it. The practical manual is addressed to practical psychologists, social workers, teachers of general educational institutions. It will also be useful for preschool teachers, parents and the wider pedagogical community.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737787/2/%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.pdf
- Гнатюк, Ольга Владиславівна (orcid.org/0000-0003-2445-6283 <http://orcid.org/0000-0003-2445-6283>) (2023) Diagnosis of adaptation disorders in elementary school students under martial law Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни : практичний посібник. pp. 80-99.