Імерсивні технології в освіті : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737753/
10.33407/lib.NAES.737753 |
|
Title |
Імерсивні технології в освіті : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю
Immersive technologies in education : the collection of materials |
|
Creator |
Інститут цифровізації освіти, НАПН України
Національна академія освіти ім. І. Алтинсаріна, МОН Республіки Казахстан Краківський педагогічний університет, Польща, Краків Арктичний університет Норвегії, UiT |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Збірник містить матеріали доповідей, що були представлені на науково-практичній конференції «Імерсивні технології в освіті». В доповідях розглянуті наукові та методичні питання цифровізації суспільства і освіти, визначені сутність та інноваційність імерсивних технологій для розвитку освіти на всіх її рівнях, розкрито аспекти використання віртуальної та доповненої реальності в освітній практиці педагогів. Особлива увага приділена моделюванню, проєктуванню та використанню освітніх середовищ з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності, а також впливу середовища віртуальної реальності на здоров'я, поведінку та когнітивну діяльність учнів і студентів. Представлені матеріали можуть бути використані вченими, науково педагогічними та педагогічними працівникам, аспірантами, докторантами, вчителями закладів згальної середньої освіти. The collection includes materials of presentations that were featured at the scientific and practical conference "Immersive Technologies in Education." The presentations delve into scientific and methodological aspects of the digitization of society and education, defining the essence and innovativeness of immersive technologies for educational development at all levels. They explore the aspects of using virtual and augmented reality in the educational practices of educators. Special attention is directed towards the modeling, designing, and utilization of educational environments through virtual and augmented reality technologies, along with an examination of the impact of virtual reality environments on the health, behavior, and cognitive activities of students. The presented materials can be utilized by scientists, educational and pedagogical professionals, graduate and doctoral students, as well as teachers in general education institutions. |
|
Publisher |
ІЦО НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737753/1/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A__%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_12.11.23.pdf
Інститут цифровізації освіти, НАПН України, Національна академія освіти ім. І. Алтинсаріна, МОН Республіки Казахстан, Краківський педагогічний університет, Польща, Краків and Арктичний університет Норвегії, UiT (2023) Immersive technologies in education : the collection of materials . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-8330-14-9 10.33407/lib.NAES.737753 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.33407/lib.NAES.737753
|
|