Record Details

Особливості підготовки викладачів професійних навчальних закладів у Німеччині

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737727/
https://tpodm.khmnu.edu.ua/mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiya-profesijne-stanovlennya-osobystosti-problemy-i-perspektyvy/
 
Title Особливості підготовки викладачів професійних навчальних закладів у Німеччині
Peculiarities of Vocational Teacher Education in Germany
 
Creator Вороніна-Пригодій, Д.А.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У ході порівняльно-педагогічного дослідження з виявлення спільних і відмінних рис у підходах до реалізації стратегії підготовки майбутніх викладачів закладів професійної освіти в країнах з різними моделями допрофесійної і професійної освіти, необхідно зосередити увагу на специфіці державного управління з розвитку педагогічних кадрів та їх наступного відходу на ринок праці й вступу в стабільні трудові відносини. Викладач професійного навчального закладу (Berufsschullehrer) у Німеччині викладає предмети, що належать до певної галузі освіти, наприклад, соціальної роботи, торгівлі, сільського господарства або технологій. Отже, вони є експертами у професійній предметній області, а також у викладанні відповідної предметної області: технологія (Technik), ремесло (Handwerk), освіта (Padagogik), економіка (Wirtschaft), природничі науки (Naturwissenschaften).
In the course of a comparative pedagogical study to identify common and distinctive features in approaches to the implementation of the strategy for training future teachers of vocational education institutions in countries with different models of pre-vocational and vocational education, it is necessary to focus on the specifics of public administration for the development of teaching staff and their subsequent entry into the labor market and entry into stable employment relations. A teacher at a vocational school (Berufsschullehrer) in Germany teaches subjects related to a specific field of education, such as social work, trade, agriculture, or technology. They are therefore experts in the professional subject area as well as in teaching the respective subject area: technology (Technik), craft (Handwerk), education (Padagogik), economics (Wirtschaft), natural sciences (Naturwissenschaften).
 
Publisher ХНУ
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737727/1/Voronina-Pryhodii_KHMELNICKI_2023.pdf
- Вороніна-Пригодій, Д.А. (orcid.org/0000-0003-0545-1727 <http://orcid.org/0000-0003-0545-1727>) (2023) Peculiarities of Vocational Teacher Education in Germany In: Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : матеріали ХІІ міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький, 19–20 жовт. 2023 р.) . ХНУ, м. Хмельницький, Україна, pp. 244-245. ISBN 978-966-330-301-7