Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737604/
https://ispukr.org.ua/?p=10792 |
|
Title |
Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією
A strategy for determining and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia |
|
Creator |
Грибань, Галина Віталіївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Розглянуто стратегії визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією. Висвітлено напрями підтримки дитини з дислалією в умовах інклюзивного навчання.
Strategies for identifying and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia are considered. Areas of support for a child with dyslalia in the conditions of inclusive education are highlighted. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737604/1/2023%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97-114-117.pdf
- Грибань, Галина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-8488-7179 <http://orcid.org/0000-0001-8488-7179>) (2023) A strategy for determining and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia In: Освіта осіб з особливими потребами в умовах миру і війни. Матеріали IХ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 113-116. |
|