Record Details

Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737604/
https://ispukr.org.ua/?p=10792
 
Title Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією
A strategy for determining and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia
 
Creator Грибань, Галина Віталіївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Розглянуто стратегії визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією. Висвітлено напрями підтримки дитини з дислалією в умовах інклюзивного навчання.
Strategies for identifying and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia are considered. Areas of support for a child with dyslalia in the conditions of inclusive education are highlighted.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737604/1/2023%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97-114-117.pdf
- Грибань, Галина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-8488-7179 <http://orcid.org/0000-0001-8488-7179>) (2023) A strategy for determining and overcoming difficulties in the educational activities of children with dyslalia In: Освіта осіб з особливими потребами в умовах миру і війни. Матеріали IХ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 113-116.