Record Details

Ігрова діяльність як складова розвитку особистості дитини дошкільного віку

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737593/
https://lib.iitta.gov.ua/728849
 
Title Ігрова діяльність як складова розвитку особистості дитини дошкільного віку
Game activity as a component of personality development of a preschool child
 
Creator Токарєва, Людмила Дмитріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description В статті проводиться аналіз питання розвитку ігрової діяльності і деякої втрати своїх позицій у дітей дошкільного віку. В статті визначили, що в ході розвитку гри дитина оволодіває структурними компонентами навчальної діяльності. Зробили висновок, що саме гра є одним із найефективніших засобів підготовки дитини до «дорослого» життя, її соціалізації, привласненні нею моральних цінностей. У грі дитина набуває основних навичок спілкування, якостей необхідних для встановлення контактів з однолітками.
The article analyzes the development of play activities and some loss of their positions in preschool children. The article determined that during the development of the game, the child masters the structural components of the educational activity. They concluded that the game is one of the most effective means of preparing a child for "adult" life, its socialization, and its acquisition of moral values. In the game, the child acquires basic communication skills, qualities necessary for establishing contacts with peers.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737593/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B7%D0%B1._28.10-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B.pdf
- Токарєва, Людмила Дмитріївна (orcid.org/0000-0002-8162-6544 <http://orcid.org/0000-0002-8162-6544>) (2021) Game activity as a component of personality development of a preschool child Аксіогенез обдарованої особистості і ціннісна підтримка особистісного розвитку: тези доповідей ХІІІ науково-практичного семінару, 28 жовтня 2021 р. pp. 41-42.