Особливості вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах Нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737589/
https://undip.org.ua/library/zahalna-serednia-osvita-ukrainy-v-umovakh-voiennoho-stanu-ta-vidbudovy-realii-dosvid-perspektyvy-metodychni-rekomendatsii/ |
|
Title |
Особливості вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах Нової української школи
Peculiarities of studying the integrated literature course (Ukrainian and foreign) in grades 5–6 of the New Ukrainian School |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
Тригуб, Ірина Анатоліївна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
Представлено концепцію програми інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) для 5-6 класів НУШ. Розкрито зміст і структуру підручників «Література української та зарубіжної)» для 5 і 6 класів, розроблених на основі читацькоцентричного та текстоцентричного принципів. Акцентовано на компетентнісному потенціалі підручників. Схарактеризовано навчальні програми, календарно-тематичні планування щодо вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах. Представлено Зошити формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів.
The concept of the program of the integrated course of literature (Ukrainian and Foreign) for the 5th-6th grades of NUS is presented. The content and structure of the textbooks «Ukrainian and Foreign literature» for the 5-th and 6-th grades, developed on the basis of reader-centric and text-centric principles, are disclosed. Emphasis is placed on the competence potential of textbooks. Curriculum, calendar and thematic planning for the study of an integrated course of literature (Ukrainian and Foreign) in 5-6 grades are characterized. Notebooks of formative assessment of educational achievements of 5th-6th grade students are presented. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737589/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83%205-6%20%D0%BA%D0%BB%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (orcid.org/0000-0002-6121-7495 <http://orcid.org/0000-0002-6121-7495>) and Тригуб, Ірина Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-5458-8266 <http://orcid.org/0000-0001-5458-8266>) (2023) Peculiarities of studying the integrated literature course (Ukrainian and foreign) in grades 5–6 of the New Ukrainian School Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи / методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2023–2024 навчального року : методичні рекомендації. pp. 35-53. ISSN 978-966-644-737-4 |
|