Record Details

Інформація про кількісну та якісну диференціацію навчання у публікаціях науковців Німеччини

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737586/
https://www.culture.puet.edu.ua/files/teth230223.pdf#page=281
 
Title Інформація про кількісну та якісну диференціацію навчання у публікаціях науковців Німеччини
Information about quantitative and qualitative differentiation of education in the publications of German scientists
 
Creator Шевчук, Л.М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах акцентовано увагу на сутності поняття «диференціація навчання», наведено приклади із науково-методичної літератури, запропоновано власне тлумачення. Уміщено опис кількісної і якісної диференціації навчання, запропоноване науковцями Німеччини.
In theses, attention is focused on the essence of the concept of "differentiation of learning", examples from the scientific and methodical literature are given, and an own interpretation is offered. A description of the quantitative and qualitative differentiation of education proposed by German scientists is included.
 
Publisher ПУЕТ
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737586/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B.pdf
- Шевчук, Л.М. (orcid.org/0000-0002-4193-0971 <http://orcid.org/0000-0002-4193-0971>) (2023) Information about quantitative and qualitative differentiation of education in the publications of German scientists In: Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2023 року) . ПУЕТ, м. Полтава, Україна, pp. 280-282.