Record Details

Розгляд поняття «диференціація навчання» науковцями Німеччини: приклади трактувань

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737543/
https://isg-konf.com/ru/current-issues-of-science-and-integrated-technologies/
 
Title Розгляд поняття «диференціація навчання» науковцями Німеччини: приклади трактувань
Consideration of the concept of "differentiation of learning" by German scientists: examples of interpretations
 
Creator Шевчук, Л.М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах розглянуто сутність поняття «диференціація навчання», уміщено тлумачення із довідкових видань, виданих німецькою мовою. Наведено приклади трактувань, які запропоновані науковцями Німеччини та по-різному відображають сутність поняття.
The theses consider the essence of the concept of "differentiation of learning", interpretations from reference publications published in German are included. There are examples of interpretations proposed by German scientists that reflect the essence of the concept in different ways.
 
Publisher International Science Group
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737543/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B.pdf
- Шевчук, Л.М. (orcid.org/0000-0002-4193-0971 <http://orcid.org/0000-0002-4193-0971>) (2023) Consideration of the concept of "differentiation of learning" by German scientists: examples of interpretations In: The 1th International scientific and practical conference «Current issues of science and integrated technologies» (January 10 - 13, 2023) . International Science Group, c. Milan, Italy, pp. 510-511. ISBN 979-8-88862-816-4