Аксіологічний компонент правової предметної компетентності: сутність та відображення у державних вимогах до результатів навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737510/
https://ol.world-ontology.org/Альманах-Онтологія-та-життя/сборники/ |
|
Title |
Аксіологічний компонент правової предметної компетентності: сутність та відображення у державних вимогах до результатів навчання
Axiological component of legal subject competence: essence and reflection in state requirements for learning outcomes |
|
Creator |
Рябовол, Лілія Тарасівна
|
|
Subject |
34 Law. Jurisprudence
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті описано структуру аксіологічного компоненту правової предметної компетентності як сукупності правових ціннісних орієнтацій, ціннісно-емоційного ставлення до державно-правових явищ та відповідної мотивації правомірної поведінки. Сутність цього компонента розкрито як усвідомлення ціннісного значення права і держави та вміння формулювати і висловлювати особисте емоційно-ціннісне ставлення до певних державно-правових подій, явищ, процесів на основі сформованих ціннісних орієнтацій. у результаті аналізу навчальної програми «Основи правознавства» (9 клас) констатовано, що формування і розвиток цього компонента правової передбачається у рамках кожного розділу програми й забезпечується змістом кожної теми, що відображається у відповідних державних вимогах до результатів навчання учнів.
The article describes the structure of the axiological component of legal subject competence as a set of legal value orientations, value-emotional attitude to state-legal phenomena and the corresponding motivation of lawful behavior. The essence of this component is revealed as an awareness of the value value of law and the state and the ability to formulate and express a personal emotional and value attitude to certain state-legal events, phenomena, and processes based on formed value orientations. As a result of the analysis of the study program «Basic of Law» (9 class), it was established that the formation and development of this legal component is foreseen within each section of the program and is ensured by the content of each topic, which is reflected in the relevant state requirements for student learning outcomes. |
|
Publisher |
ВННОТ
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737510/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB.pdf
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103 <http://orcid.org/0000-0003-3558-2103>) (2023) Axiological component of legal subject competence: essence and reflection in state requirements for learning outcomes Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнар. період. зб. наук. пр. (5). pp. 368-373. ISSN 2708-4809 |
|