Освітні втрати у навчанні української літератури: механізми подолання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737439/
|
|
Title |
Освітні втрати у навчанні української літератури: механізми подолання
Educational losses in the teaching of Ukrainian literature: coping mechanisms |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
Представлено алгоритм подолання навчальних втрат – запропоновано коригувальну навчальну програму з української літератури для 5 класу на 17 (18) навчальних годин, розроблену на основі чинної модельної програми з української літератури для 5–6 класів (за науковою редакцією Т. О. Яценко), календарно-тематичне планування уроків відповідно до навчальної програми, діагностувальні роботи для виявлення об’єктивного стану освітніх втрат п’ятикласників щодо української літератури та результативності їх подолання, картки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі опрацювання навчальних тем експрес-курсу.
An algorithm for overcoming educational losses is presented - a corrective curriculum for Ukrainian literature for the 5th grade for 17 (18) study hours is proposed, developed on the basis of the current model program for Ukrainian literature for the 5th-6th grades (under the scientific editorship of T. O. Yatsenko), calendar - thematic planning of lessons in accordance with the curriculum, diagnostic works to identify the objective state of educational losses of 5th graders regarding Ukrainian literature and the effectiveness of overcoming them, formative assessment cards of students' educational achievements in the process of working out educational topics of the express course. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737439/1/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%20%D0%B2%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8.%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (orcid.org/0000-0002-6121-7495 <http://orcid.org/0000-0002-6121-7495>) (2023) Educational losses in the teaching of Ukrainian literature: coping mechanisms In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення»: зб. тез міжнарод. наук.-практ. інтернет-конференції, (26–27 жовтня 2023 р., м. Київ) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. (In Press) |
|