Передумови ефективного впровадження формувального оцінювання у базовій середній освіті
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737186/
https://sites.google.com/view/ippobukconf2022/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?pli=1 |
|
Title |
Передумови ефективного впровадження формувального оцінювання у базовій середній освіті
Prerequisites for effective implementation of formative assessment in basic secondary education |
|
Creator |
Бирка, М. Ф.
Скрипська, Г. Качуровська, Л. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В дослідженні визначено, що формувальне оцінювання виступає як інноваційна форма взаємодії вчителя та учня/учениці у базовій середній освіті, яка дає змогу не тільки відстежувати його/її рівень навчальних досягнень, а й забезпечити індивідуальну освітню траєкторію кожного учня/учениці, що вибудовується на засадах активної участі в навчанні і свідомого розуміння власних прогалин у навчанні. Констатовано, що формувальне оцінювання для вчителя надає численні переваги, найважливішими з яких є: можливість вчасно виявити та відреагувати на проблеми в навчанні, виключити негативні аспекти оцінювання, а також забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу для кожного учня/учениці. Для учня/учениці такі переваги охоплюють можливості вчитися на власних помилках, визначити, чого не знає, і не вміє; сформувати розуміння що є важливим, а що другорядним, що таке успіх тощо. Детерміновано, що ефективне впровадження формувального оцінювання у базовій середній освіті передбачає дотримання вчителем низки принципів та потребує підбору відповідного педагогічного інструментарію. The study determined that formative assessment acts as an innovative form of interaction between a teacher and a student in basic secondary education, which allows not only to monitor his/her level of educational achievements, but also to ensure the individual educational trajectory of each student, which is built on the foundations active participation in education and conscious understanding of one's own gaps in education. It was established that formative assessment for the teacher provides numerous advantages, the most important of which are: the ability to identify and respond to learning problems in a timely manner, to exclude negative aspects of assessment, as well as to ensure the individualization of the educational process for each student. For the student, such advantages include opportunities to learn from one's own mistakes, to determine what one does not know and cannot do; to form an understanding of what is important and what is secondary, what success is, etc. It was determined that the effective implementation of formative assessment in basic secondary education requires the teacher to observe a number of principles and requires the selection of appropriate pedagogical tools. |
|
Publisher |
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737186/1/Article_Byrka_Skrypska_Kachurovska.pdf
- Бирка, М. Ф. (orcid.org/0000-0002-2891-0044 <http://orcid.org/0000-0002-2891-0044>), Скрипська, Г. (orcid.org/0009-0001-2199-7837 <http://orcid.org/0009-0001-2199-7837>) and Качуровська, Л. (orcid.org/0009-0001-7777-8350 <http://orcid.org/0009-0001-7777-8350>) (2023) Prerequisites for effective implementation of formative assessment in basic secondary education In: Нова українська школа: від теорії до практики: збірник статей IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції . Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, м. Чернівці, Україна. |
|