Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/38201/
|
|
Title |
Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
Дубасенюк, О. А. |
|
Subject |
L Освіта (Загальне)
LA Історія освіти P Філологія. Лінгвістика |
|
Description |
Категорія "виховання" досліджується за допомогою методів контент-аналізу та лінгвістичному аналізу. Актуальність статті випливає з певної недооцінки ролі виховання особистості та наукового знання в організації виховного процесу в освітніх системах України та зарубіжних країн, з глибоких якісних змін, що відбуваються в сучасному молодіжному середовищі, а також з факту, що існує різне розуміння зазначеного феномену як у контексті педагогічної теорії, так і у сфері соціолінгвістичних досліджень, які фіксують багатоманітний зміст категорії "виховання" у різних мовах, що позначається на її змістовому наповненні. У статті проводиться кореляція ознак категорії "виховання", отриманих завдяки лінгвістичному аналізу та контент-аналізу.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/38201/1/288859-Article%20Text-666708-1-10-20231011.pdf
Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2023) Дослідження категорії "виховання" засобами наукового аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). с. 52-63. ISSN 2663-6387 |
|