Record Details

Адаптивне тестування в контексті використання електронних засобів навчання: суть, розроблення та оцінювання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737256/
https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/1/article/view/832
10.32835/2707-3092.2023.26.58-73
 
Title Адаптивне тестування в контексті використання електронних засобів навчання: суть, розроблення та оцінювання
Adaptive testing in the context of using electronic learning tools: essence, development and assessment
 
Creator Радкевич, О.П.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.738 Network interconnection. Internetworking
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description Актуальність статті зумовлена доцільністю застосування адаптивного тестування в освіті на основі електронних засобів навчання, зокрема Google Forms для точного вимірювання знань і вмінь здобувачів освіти.
Мета: полягає у висвітленні загальної концепцію адаптивного тестування здобувачів освіти в контексті використання електронних засобів навчання.
Методи: аналіз літератури спрямовувався на детальне вивчення наукових робіт зарубіжних та вітчизняних дослідників, статей, книг та інших джерел інформації, які стосуються об'єкта дослідження – для з’ясування існуючого стану проблеми, виявлення невирішених питань та визначення напрямів подальших досліджень; кейс-стаді (вивчення випадків) – для аналізу конкретного випадку, або ряду випадків у контексті дослідження; формування висновків.
Результати: висвітлено значення адаптивного тестування в освітньому процесі, що підлаштовується під потреби кожного здобувача освіти. Розкрито його переваги та недоліки. З'ясовано різновиди адаптивного тестування: лінійне, комп'ютерне та комбіноване. Висвітлено значимість адаптивного тестування з використанням штучного інтелекту. Розглянуто вимоги до підготовки адаптивних тестів, зокрема важливість критеріїв оцінювання і параметрів складності. Наголошено на значущості зворотного зв'язку від учнів і необхідності перегляду тестів для підтримання їх релевантності та валідності. Схарактеризовано загальні правила безпеки під час роботи з Google Forms та важливість автоматичного оцінювання відповідей учнів. Визначено процес аналізу відповідей учнів та відображення результатів тестування. Розглянуто можливості інтеграції Google Forms з освітніми платформами. Підкреслено переваги та обмеження використання Google Forms для адаптивного тестування в закладах загальної середньої освіти.
Висновки: Визначено, що адаптивне тестування є важливим інструментом для глибокого аналізу і створення точних параметрів складності тестових питань. Підкреслено необхідність впровадження зворотного зв'язку від учнів для постійного удосконалення процесу тестування. Зазначено важливість регулярного перегляду та актуалізації тестів для забезпечення їх релевантності. Акцентовано увагу на врахуванні диференціації питань за рівнем складності, релевантності навчального контексту та загальних освітніх цілей.
The relevance of the article is determined by the appropriateness of using adaptive testing in education based on electronic learning tools, in particular Google Forms for accurate measurement of knowledge and skills of learners.
Aim: to illuminate the general concept of adaptive testing of learners in the context of using electronic learning tools.
Methods: literature analysis was aimed at a detailed study of scientific works of foreign and domestic researchers, articles, books and other sources of information related to the object of research - to clarify the current state of the problem, identify unresolved issues and determine directions for further research; case study - for analyzing a specific case, or a series of cases in the context of the study; formation of conclusions.
Results: the significance of adaptive testing in the educational process, which adapts to the needs of each learner, is highlighted. Its advantages and disadvantages are disclosed. Varieties of adaptive testing are identified: linear, computer-based, and combined. The importance of adaptive testing using artificial intelligence is highlighted. The requirements for the preparation of adaptive tests are considered, in particular the importance of evaluation criteria and complexity parameters. The importance of feedback from students and the need to review tests to maintain their relevance and validity are emphasized. The general safety rules when working with Google Forms and the importance of automatic grading of student responses are characterized. The process of analyzing student responses and displaying test results is defined. The possibilities of integrating Google Forms with educational platforms are considered. The advantages and limitations of using Google Forms for adaptive testing in general secondary education institutions are emphasized.
Conclusions: It is determined that adaptive testing is an important tool for deep analysis and creation of accurate complexity parameters of test questions. The need to implement feedback from students for continuous improvement of the testing process is emphasized. The importance of regular review and updating of tests to ensure their relevance is noted. Attention is drawn to taking into account the differentiation of questions by level of complexity, relevance to the learning context, and general educational goals.
 
Publisher Інститут професійної освіти НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737256/1/UA%2Bverstka%2BRadkevych%2Bnew.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2023) Adaptive testing in the context of using electronic learning tools: essence, development and assessment Professional pedagogics, 1 (26). pp. 58-73. ISSN 2707-3092
10.32835/2707-3092.2023.26.58-73
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32835/2707-3092.2023.26.58-73