Record Details

Гуманістичне виховання як частина національної філософсько-освітньої ідеї середини ХХ століття

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737201/
https://sites.google.com/view/vyshyvanka2022
 
Title Гуманістичне виховання як частина національної філософсько-освітньої ідеї середини ХХ століття
Humanistic education as part of the national philosophical and educational idea of the middle of the 20th century
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
93/94 History
 
Description У тезах висвітлено проблеми, з яким стикається сучасна школа і які стають перед педагогом; встановлено, що українознавчий фактор, у підготовці педагогічних кадрів об‘єднує його в умовах поліетнічності і полікультурності, створює новий соціокультурний простір, спрямований на загальний інтелектуальний, професійний та громадський розвиток нових поколінь громадян.
The theses highlight the problems faced by the modern school and which are faced by the teacher; it was established that the Ukrainian studies factor, in the training of pedagogical personnel, unites it in conditions of polyethnicity and multiculturalism, creates a new sociocultural space aimed at the general intellectual, professional and public development of new generations of citizens.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737201/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C.Zbirnyk-Vyshyvanka-2023-214-218.pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0002-0432-8893 <http://orcid.org/0000-0002-0432-8893>) (2023) Humanistic education as part of the national philosophical and educational idea of the middle of the 20th century In: Україно моя вишивана : етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки : зб. тез Міжнародної онлайн-конференції, 18 травня 2023 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 213-217. ISBN 978-966-644-729-9