СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737195/
http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/pro-zhurnal |
|
Title |
СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ)
|
|
Creator |
Аматьєва, Олена Петрівна
Демченко, Марина Олександрівна |
|
Subject |
3 Social Sciences
|
|
Description |
Статтю присвячено актуальній темі сучасної вищої освіти – використанню електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Наведено переваги впровадження електронних освітніх ресурсів в освіту. Проаналізовано дослідження за проблемами використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Виділено проблеми, які вирішуються здо- бувачами вищої освіти та викладачами в дистанційному навчанні. Показано, що ефективність дистан- ційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, які лежать в основі дистан- ційних курсів, і дає реальну можливість отримати освіту або поліпшити свої знання з певної навчальної дисципліни. Особливу увагу спрямовано на аналіз навчальної платформи Moodle, розглянуто переваги використання платформи Moodle в освітньому процесі закладу вищої освіти, серед яких: можливість використовувати не лише підручники та посібники, а й додаткові ресурси (статті сторонніх сайтів, презентації тощо); можливість працювати з платформою з різних місць, використовуючи домашній комп’ютер, ноутбук, планшет чи смартфон; самостійний вибір часу та темпу навчання; можливість повернутися до будь-якої теми й ознайомитися з теоретичним матеріалом повторно; отримання консультацію викладача в будь-який час (особисті повідомлення, коментарі до завдань). Проаналізовано етапи проєктування дистанційного курсу: аналіз, проєктування, розвиток, вико- нання, оцінка. Наукову роботу присвячено пошуку ефективних та цікавих способів залучення здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання. Розглянуто структуру та зміст дистанційного курсу з навчаль- ної дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи» для підготовки здобувачів першого (бакалавр- ського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія» (освітня програма «Практична психоло- гія»). Наведено перелік основних тем для вивчення дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи», приклади основних завдань для засвоєння навчального матеріалу та поточного контролю, а також завдання для самостійної роботи. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737195/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Аматьєва, Олена Петрівна and Демченко, Марина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6341-4292 <http://orcid.org/0000-0001-6341-4292>) (2021) СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ) Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (77). pp. 104-109. ISSN 1992-5786 |
|