Record Details

СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737195/
http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/pro-zhurnal
 
Title СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ)
 
Creator Аматьєва, Олена Петрівна
Демченко, Марина Олександрівна
 
Subject 3 Social Sciences
 
Description Статтю присвячено актуальній темі сучасної вищої освіти – використанню електронних освітніх
ресурсів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Наведено переваги впровадження електронних
освітніх ресурсів в освіту. Проаналізовано дослідження за проблемами використання електронних
освітніх ресурсів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Виділено проблеми, які вирішуються здо-
бувачами вищої освіти та викладачами в дистанційному навчанні. Показано, що ефективність дистан-
ційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, які лежать в основі дистан-
ційних курсів, і дає реальну можливість отримати освіту або поліпшити свої знання з певної навчальної
дисципліни. Особливу увагу спрямовано на аналіз навчальної платформи Moodle, розглянуто переваги
використання платформи Moodle в освітньому процесі закладу вищої освіти, серед яких: можливість
використовувати не лише підручники та посібники, а й додаткові ресурси (статті сторонніх сайтів,
презентації тощо); можливість працювати з платформою з різних місць, використовуючи домашній
комп’ютер, ноутбук, планшет чи смартфон; самостійний вибір часу та темпу навчання; можливість
повернутися до будь-якої теми й ознайомитися з теоретичним матеріалом повторно; отримання
консультацію викладача в будь-який час (особисті повідомлення, коментарі до завдань).
Проаналізовано етапи проєктування дистанційного курсу: аналіз, проєктування, розвиток, вико-
нання, оцінка.
Наукову роботу присвячено пошуку ефективних та цікавих способів залучення здобувачів вищої
освіти до дистанційного навчання. Розглянуто структуру та зміст дистанційного курсу з навчаль-
ної дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи» для підготовки здобувачів першого (бакалавр-
ського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія» (освітня програма «Практична психоло-
гія»). Наведено перелік основних тем для вивчення дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи»,
приклади основних завдань для засвоєння навчального матеріалу та поточного контролю, а також
завдання для самостійної роботи.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737195/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Аматьєва, Олена Петрівна and Демченко, Марина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6341-4292 <http://orcid.org/0000-0001-6341-4292>) (2021) СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ) Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (77). pp. 104-109. ISSN 1992-5786