Record Details

Використання віртуальних лабораторій в освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737111/
http://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=29842
 
Title Використання віртуальних лабораторій в освіті
Использование виртуальных лабораторий в образовании
Use of virtual laboratories in education
 
Creator Вараксіна, Наталія Володимирівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Схарактеризовано один із перспективних напрямів застосування інформаційних технологій в освіті, зокрема розроблення віртуальних лабораторій, якими можна послуговуватися для забезпечення більш якісного рівня навчального матеріалу та з використанням яких можна зробити його більш насиченим, наочним, яскравим і доступним. Віртуальне навчальне середовище дає змогу моделювати поведінку об’єктів реального світу в комп’ютерному середовищі та сприяє оволодінню новими знаннями й вміннями на більш свідомому і глибокомурівні.
Проаналізовано підходи до тлумачення терміна «віртуальна лабораторія» та зроблено висновок про можливість її ефективного використання у закладах освіти й навчальних центрах різних організацій як засобу формування практичних навичок учнів і студентів під час викладання природничо-математичних дисциплін та для моделювання процесів в інформаційній та кібернетичній безпеці.
Констатовано, що питання віртуальних лабораторій досить широко висвітлюється й у зарубіжній пресі. Насамперед йдеться про проблеми впровадження віртуальної лабораторії для студентів медичних професій, таких як медсестри і спеціалісти з фізичних вправ, та роботи віртуальної освітньо-дослідницької лабораторії у ядерній сфері, зокрема розробки 3D-моделі реакторної установки TRIGA за допомогою моделей віртуальної реальності тощо.
Охарактеризовано одно из перспективных направлений применения информационных технологий в образовании, в частности разработка виртуальных лабораторий, которыми можно использовать для обеспечения более качественного уровня учебного материала и с использованием которых можно сделать его более насыщенным, наглядным, ярким и доступным. Виртуальная обучающая среда позволяет моделировать поведение объектов реального мира в компьютерной среде и способствует овладению новыми знаниями и умениями на более сознательном и глубоком уровне.
Проанализированы подходы к толкованию термина «виртуальная лаборатория» и сделан вывод о возможности ее эффективного использования в учебных центрах различных организаций как средства формирования практических навыков учащихся и студентов при преподавании естественно-математических дисциплин и для моделирования процессов в информационной и кибернетические.
Констатировано, что вопросы виртуальных лабораторий достаточно широко освещаются и в зарубежной печати. В первую очередь речь идет о проблемах внедрения виртуальной лаборатории для студентов медицинских профессий, таких как медсестры и специалисты по физическим упражнениям, и работы виртуальной образовательно-исследовательской лаборатории в ядерной сфере, в частности, разработки 3D-модели реакторной установки TRIGA с помощью моделей виртуальной реальности и т.д.
One of the promising directions of the application of information technologies in education is characterized, in particular the development of virtual laboratories that can be used to ensure a higher quality level of educational material and with the use of which it can be made more saturated, visual, bright and accessible. The virtual learning environment allows you to simulate the behavior of real-world objects in a computer environment and promotes the acquisition of new knowledge and skills at a more conscious and deeper level.
Approaches to the interpretation of the term "virtual laboratory" were analyzed and a conclusion was made about the possibility of its effective use in educational institutions and training centers of various organizations as a means of forming the practical skills of pupils and students during the teaching of natural and mathematical disciplines and for modeling processes in information and cyber security.
It has been established that the issue of virtual laboratories is widely covered in the foreign press as well. First of all, it is about the problems of implementing a virtual laboratory for students of medical professions, such as nurses and physical exercise specialists, and the work of a virtual educational and research laboratory in the nuclear field, in particular, the development of a 3D model of the TRIGA reactor plant using virtual reality models, etc.
 
Publisher ТВОРИ
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737111/1/Varaksina_Analituchnuy_visnuk_2021_14_3-11.pdf
- Вараксіна, Наталія Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0333-5186 <http://orcid.org/0000-0002-0333-5186>) (2021) Use of virtual laboratories in education Аналітичний вісник у сфері освіти й науки : довід. бюл. (14). pp. 3-11. ISSN 978-966-949-944-8