Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/38109/
|
|
Title |
Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації
|
|
Creator |
Башманівський, Д. В.
|
|
Subject |
B Філософія (Загальне)
|
|
Description |
Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93
|
|
Publisher |
Видавництво «Право» Національної академії правових наук України та Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
|
|
Date |
2020-04-24
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/38109/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Башманівський, Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. с. 91-93. |
|