Record Details

Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/38109/
 
Title Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації
 
Creator Башманівський, Д. В.
 
Subject B Філософія (Загальне)
 
Description Башманівський Д.В. Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. Збірник матеріалів ХХXІІІ Харківських політологічних читань. 2020. С.91-93
 
Publisher Видавництво «Право» Національної академії правових наук України та Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
 
Date 2020-04-24
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/38109/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Башманівський, Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. с. 91-93.