Формування професійних якостей індивіда в умовах STEM-інтеграційних інновацій сучасної природничо-наукової освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736888/
http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/3718 10.52058/2786-4952-2023-4(22)-26-40 |
|
Title |
Формування професійних якостей індивіда в умовах STEM-інтеграційних інновацій сучасної природничо-наукової освіти
Formation of the professional qualities of the individual in the conditions of STEM-integrative innovations of modern natural science education |
|
Creator |
Атаманчук, П.С.
Атаманчук, Вікторія Петрівна |
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
Мета публікації полягає в ілюстрації наслідків впровадження інноваційних теоретичних, методичних та технологічних авторських напрацювань щодо управління процесами формування дієвого педагогічного кредо (прогнозованих професійних компетентностей та світогляду) майбутнього педагога, що відображені інтелектуальним авторським продуктом з теорії та методики навчання фізики. Наукова новизна окресленого проєкту: вперше здійснено впровадження в навчальний процес цілісного тематичного пакету наукових, методичних і навчально-наукових творів, об’єднаних концепцією результативно-якісного навчання та орієнтованих на забезпечення умов ефективного формування прогнозованих професійних компетентностей та світогляду майбутнього фахівця. Основні концептуальні лінії презентованого інтелектуального продукту полягають в наступному: здійснення об’єктивного контролю навчально-пізнавальної діяльності; методологія використання бінарних (навчальний предмет + методика навчання цього навчального предмета) фахових цілеорієнтацій; дидактична модель управління процедурами формування дієвого педагогічного кредо (прогнозованих фахових компетентностей та світогляду) майбутнього учителя. Наукове і практичне значення: змістові викладки навчально-наукових творів авторського доробку співвідносяться з орієнтирами Національної рамки кваліфікацій та вимогами Концепції розвитку природничо-матаматичної освіти (STEM-освіти). Публікації авторів: Загалом, за тематикою «формування професійних якостей індивіда в умовах STEM-інтеграційних інновацій сучасної природничо-наукової освіти» здійснено (1993–2022 роки) понад 600 наукових публікацій, серед яких 9 монографій, 2 підручники для вищих навчальних закладів, 65 навчальних посібників та низка інших науковометодичних та навчально-наукових творів; взято участь (2012–2019 роки) у 15-ти етапах Європейсько-Азіатських першостей з наукової аналітики в галузі педагогічних наук (див., зокрема, (аккаунти Атаманчука П. С.: gisap.eu/ru/user/ 1943; http://book.gisap.eu/ru/atamanchuk-petro)). The purpose of the publication is to illustrate the consequences of the implementation of innovative theoretical, methodological and technological author's work on the management of the processes of formation of an effective pedagogical credo (predicted professional competencies and worldview) of the future teacher, which are reflected in an intellectual author's product on the theory and methodology of teaching physics. The scientific novelty of the outlined project: for the first time, an integrated thematic package of scientific, methodical and educational-scientific works, united by the concept of effective and qualitative training and oriented towards ensuring the conditions for the effective formation of the projected professional competencies and worldview of the future specialist, was introduced into the educational process. The main conceptual lines of the presented intellectual product are as follows: implementation of objective control of educational and cognitive activity; the methodology of using binary (subject + teaching method of this subject) professional orientations; a didactic model of managing procedures for the formation of an effective pedagogical credo (predicted professional competences and outlook) of the future teacher. Scientific and practical significance: the contents of the educational and scientific works of the author's work are correlated with the guidelines of the National Framework of Qualifications and the requirements of the Concept of Development of Science and Mathematics Education (STEM-education). Authors' publications: In general, over 600 scientific publications, including 9 monographs, 2 textbooks for higher education institutions, 65 educational manuals and a number of other scientific-methodical and educational-scientific works; took part (2012–2019) in 15 stages of the European-Asian championships in scientific analytics in the field of pedagogical sciences (see, in particular, (accounts of P. S. Atamanchuk: gisap.eu/ru/user/1943; http://book.gisap.eu/ru/atamanchuk-petro)). |
|
Publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736888/1/%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%8B%D0%B9%D0%BD%D0%B7%20%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%29.pdf
- Атаманчук, П.С. (orcid.org/0000-0002-3646-8946 <http://orcid.org/0000-0002-3646-8946>) and Атаманчук, Вікторія Петрівна (orcid.org/0000-0002-5211-2480 <http://orcid.org/0000-0002-5211-2480>) (2023) Formation of the professional qualities of the individual in the conditions of STEM-integrative innovations of modern natural science education Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 4 (22). pp. 26-40. ISSN 2786-4952 10.52058/2786-4952-2023-4(22)-26-40 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.52058/2786-4952-2023-4(22)-26-40
|
|