Record Details

Навчання іншомовного монологічного мовлення учнів 7–9 класів гімназій з використанням компетентнісно орієнтованих технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/736825/
https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/issue/view/41
10.32405/2411-1317-2023-3-235-245
 
Title Навчання іншомовного монологічного мовлення учнів 7–9 класів гімназій з використанням компетентнісно орієнтованих технологій
Learning monological speaking in foreign language to 7–9 grades students of gymnasiums using competency-based learning technologies
 
Creator Яковчук, Михайло
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті обґрунтовано методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного монологічного спілкування німецькою мовою учнів 7–9 класів. Визначено, що основним завданням навчання монологічного мовлення в цих класах є удосконалення навичок й умінь іншомовного спілкування. З’ясовано, що навчання монологічного мовлення, як продуктивного процесу, вимагає від учнів уміння не лише описувати та порівнювати предмети і явища, розповідати про почуте, побачене, прочитане, а й використовувати елементи аргументації та міркування. Схарактеризовано комунікативні функції монологічного мовлення, проаналізовано тематику і вимоги чинних модельних навчальних програм та окреслено уміння в монологічному мовленні, які мають демонструвати учні за результатами навчання в 7–9 класах. З’ясовано, що монологічне мовлення на цьому етапі навчання відзначається певними комунікативними, психологічними та лінгвістичними особливостями, які вчитель повинен активно враховувати. Автором запропоновано комплекс вправ і завдань для навчання монологічного мовлення в 7–9 класах гімназій. Основні концепти проведеного дослідження були апробовані автором у власній педагогічній діяльності.
The article substantiates the methodological principles of competency-based teaching of foreign language monologic speech in German for students of grades 7–9. It was determined that the main task of teaching monologic speech in these classes is to improve the skills and abilities of foreign language communication. It was found that teaching monologic speech, as a productive process, requires students to be able not only to describe and compare objects and phenomena, to talk about what they heard, saw, and read, but also to use elements of argumentation and reasoning. The communicative functions of monologic speech are characterized, the topics and requirements of current model curricula are analyzed, and the skills in monologic speech that students should demonstrate according to the results of their studies in grades 7–9 are outlined. It was found that monologic speech at this stage of learning is characterized by certain communicative, psychological and linguistic features that the teacher should actively take into account. The author proposed a set of exercises and tasks for teaching monologic speech in grades 7–9 of gymnasiums. The main concepts of the conducted research were tested by the author in his own pedagogical activity.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/736825/1/23.pdf
- Яковчук, Михайло (orcid.org/0000-0002-2474-6056 <http://orcid.org/0000-0002-2474-6056>) (2023) Learning monological speaking in foreign language to 7–9 grades students of gymnasiums using competency-based learning technologies Український педагогічний журнал, 3. pp. 235-245. ISSN 2411-1317
10.32405/2411-1317-2023-3-235-245
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32405/2411-1317-2023-3-235-245