Концепції та моделі соціально-педагогічної підтримки учнівської молоді у зарубіжному досвіді
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/708774/
|
|
Title |
Концепції та моделі соціально-педагогічної підтримки учнівської молоді у зарубіжному досвіді
Concepts and models of social and pedagogical support of students in foreign experience |
|
Creator |
Алєксєєнко, Т.Ф.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
У статті на основі концептуального аналізу зарубіжного досвіду, зокрема США та європейських країн, розкрито: термінологічні особливості, домінуючі концепції, апробовані моделі й специфічні форми соціально-педагогічної підтримки учнівської молоді в різних типах освітніх закладів та поза ними; їх спрямованість на превентивний і оперативний характер допомоги дітям та учнівській молоді у вирішенні проблем, пов’язаних із соціальним самопочуттям, міжособис-тісними комунікаціями, життєвим і професійним самовизначенням; формування шкільного колективу на спільних цінностях шляхом активного залучення учнів до виконання правил і рішень шкільної громади; роль соціального працівника у цьому процесі.
On the basis of conceptual analysis of international experience, in particular in USA and the European countries, the article discloses: terminological features, dominant concepts, proven models and specific forms of socio-pedagogical support of students in various types of educational and social institutions of general and special types; their focus on preventive and operational character of assistance to children and youth in solving problems related to social well-being, interpersonal communications, life and professional self-determination; the formation of the school community on common values, through active attraction of students to the implementation of the rules and decisions of the school community; the role of the social worker in this process. В статье на основе концептуального анализа зарубежного опыта, в частности США и европейских стран, раскрываются: терминологические особенности, доминирующие концепции, апробированные модели и специфические формы социально-педагогической поддержки учащейся молодежи в разных типах образовательных учреждений и внешкольной среде; их направленность на превентивный и оперативный характер помощи ученикам в решении их социальных проблем, связанных с компетентностью, межличностными коммуникациями, жизненным и профессиональным самоопределением; формирование школьного коллектива на общих ценностях; роль социального работника в этом процессе. |
|
Publisher |
Інститут проблем виховання НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/708774/1/_21-1__33-47_%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (orcid.org/0000-0002-2060-2354 <http://orcid.org/0000-0002-2060-2354>) (2017) Concepts and models of social and pedagogical support of students in foreign experience Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (21). pp. 33-47. ISSN 2308-3778 |
|