Record Details

E-PORTFOLIO IN STUDENTS' LEARNING FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title E-PORTFOLIO IN STUDENTS' LEARNING FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
ЕЛЕКТРОННЕ ПОРТФОЛІО В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ЗАДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
 
Creator Полякова, Оксана
 
Subject electronic portfolio (ePortfolio)
English for Specific Purposes (ESP)
sustainability
professional identity
communicative competences
електронне портфоліо (e-Portfolio)
англійська мова професійного спрямування (ESP)
сталість
професійна ідентичність
комунікативні компетентності
 
Description Enhancing technical education by connecting sustainable development goals within the English for Specific Purposes framework requires motivating the professional advancement of students. Therefore, choosing an engaging active learning tool becomes one of the most crucial components of this process. Our understanding of ePortfolio as an all-inclusive and sustainable toolkit to provide non-native English speakers with new sources of professional growth and self-esteem has evolved into the current study's didactic and research scenario. The monitoring of 18 experimental group members while compiling individual electronic portfolios in English helped us explore their progress in terms of both linguistic and professional proficiencies. For this, qualitative and quantitative tools gathered learners` perceptions that were later analysed by statistic and sentiment analysis software. As a result, a visible improvement in B2 mediation, B2 reading and B2 writing communicative competences was detected; a collective awareness of a quality professional background presentation is another outcome of the study. A few technological means in the ESP and research context supported those achievements. The blended focus of this exploration might interest L2 practitioners and educators who are hesitant about involving measurements and analysis tools in their practice. By embracing the two-fold paradigm described above, we now understand that research happens while we are teaching. The study's results show how a method for teaching and researching English backed by technology may be applied in real-world settings. We expect this experience will motivate future efforts to combine the SDGs and ESP in higher education. Quality language instruction may serve as the cornerstone of future professional success while addressing the pressing demand for long-term adaptation to meet engineering specifications.
Покращення технічної освіти шляхом інтеграції цілей сталого розвитку в межах програми "Англійська мова за професійним спрямуванням" (English for Specific Purposes – ESP) вимагає мотивації студентів до їх професійного розвитку. Тому вибір привабливого інструменту активного навчання стає одним з найважливіших компонентів цього процесу. Наше розуміння е-портфоліо як всеохоплюючого та сталого інструментарію, що надає студентам, які не є носіями англійської мови, нові джерела для професійного зростання та самооцінки, трансформувалося в дидактичний та дослідницький сценарій цього дослідження. Моніторинг 18 учасників експериментальної групи під час створення індивідуальних електронних портфоліо англійською мовою допоміг нам дослідити їх прогрес з точки зору як лінгвістичних, так і професійних навичок. Для цього за допомогою якісних і кількісних інструментів збирались думки учнів, які потім аналізувались за допомогою програмного забезпечення для статистики та аналізу настроїв. У результаті було виявлено помітне покращення комунікативних компетентностей у медіації на рівні В2, читання та письма на рівні В2; ще одним результатом дослідження стало колективне усвідомлення необхідності якісної презентації професійного досвіду. Для отримання результатів під час навчання англійської мови професійного спрямування та дослідження було використано декілька технологічних засобів. Змішаний фокус цього дослідження може зацікавити практиків та викладачів рівня L2, які вагаються щодо залучення інструментів вимірювання та аналізу у своїй практиці. Прийнявши описану вище подвійну парадигму, ми тепер розуміємо, що дослідження відбувається під час викладання. Результати дослідження показують, як метод викладання та дослідження англійської мови за допомогою технологій може бути застосований у реальних умовах. Ми сподіваємось, що цей досвід сприятиме поліпшенню викладання англійської мови професійного спрямування ураховуючи цілі сталого розвитку у закладах вищої освіти. Якісна мовна підготовка може стати наріжним каменем майбутнього професійного успіху, водночас задовольняючи нагальну потребу в довготривалій адаптації до інженерних специфікацій.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2023-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5238
10.33407/itlt.v96i4.5238
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 96 No. 4 (2023); 1-14
Информационные технологии и средства обучения; Том 96 № 4 (2023); 1-14
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 96 № 4 (2023); 1-14
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 96 ##issue.no## 4 (2023); 1-14
2076-8184
10.33407/.v96i4
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5238/2145
 
Rights Авторське право (c) 2023 Oksana Polyakova
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0