ACCEPTANCE OF A USB-BASED PORTABLE LEARNING RESOURCE ON LOCAL KNOWLEDGE (EXPERIENCE IN THE PHILIPPINES)
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ACCEPTANCE OF A USB-BASED PORTABLE LEARNING RESOURCE ON LOCAL KNOWLEDGE (EXPERIENCE IN THE PHILIPPINES)
ВИКОРИСТАННЯ ПОРТАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО РЕСУРСУ НА ОСНОВІ USB З УРАХУВАННЯМ МІСЦЕВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (ДОСВІД ФІЛІППІН) |
|
Creator |
Джаландун, Енджі Р.
Мохілло, Лізел Г. Марсіаль, Дейв Е. |
|
Subject |
LMS
OER portable system technology acceptance LMS портативна система прийняття технології відкритий освітній ресурс |
|
Description |
Open educational resources (OER) are widely known worldwide, but the Philippines lacks information and implementation compared to other countries. Changes in educational strategies are unavoidable and have an impact on the acceptance of users with new technology. A USB-based Learning Resource, the PLR, was developed and tested to cater to users' flexible means of education. This paper is aimed to describe the level of acceptance of the Portable Learning Resource (PLR) as perceived by the respondents. Specifically, this paper provides a descriptive analysis of Portable Learning Resource acceptance among the respondents in terms of performance expectancy, effort expectancy, attitudes toward using Portable Learning Resource, facilitating conditions, self-efficacy, anxiety, and behavioral intention to use Portable Learning Resource. The study's respondents are the 32 randomly selected respondents, a combination of teachers, students, and librarians from different schools and libraries in the Philippines. An adapted and modified instrument was used and conducted online through Google forms. Results show that PLR is a valuable tool for teachers, students, and librarians in terms of their instruction and self-learning. There is evidence that students will embrace PLR as an OER tool for teaching and self-learning. Similarly, teachers and librarians believe that PLR assists them with their instructions and classroom management, and resource dissemination for remote users. Positive acceptance of PLR implies that PLR can manage and facilitate reusing, revision or derivation, remixing and localization, and redistribution of resources, enabling users to remotely transmit learning contents. However, the stakeholders' and administrators’ initiative on the actual implementation and guidance through seminars, orientations, and instructions, as well as support and collaboration on the integration and operation, are necessary for proper and effective utilization of the system. The study concludes that the promotion of the adoption of Portable Learning Resource is necessary. This study recommends enhancing, maximizing, and promoting the PLR as an OER through collaboration with other institutions, administrators, teachers, librarians, and students to gain additional perspectives.
Відкриті освітні ресурси (ВОР, англ. Open Educational Resources (OER)) широко відомі в усьому світі, але в системі освіти Філіппін, у порівнянні з іншими країнами, існує недостатньо інформації щодо їх впровадження. Зміни в освітніх стратегіях неминучі та впливають на сприйняття користувачами нових технологій. Портативний навчальний ресурс (ПНР) на основі USB був розроблений і протестований як гнучкий засіб навчання. Метою статті є опис рівня сприйняття ПНР респондентами. Зокрема наведено описовий аналіз сприйняття Портативного навчального ресурсу респондентами з точки зору: очікуваної продуктивності, очікуваних зусиль з використання, ставлення до використання Портативного навчального ресурсу, сприятливих умов, самоефективності, занепокоєння та поведінкових намірів використовувати Портативний навчальний ресурс. Учасниками дослідження були 32 випадково відібраних респонденти, які є представниками вчителів, студентів і бібліотекарів з різних шкіл і бібліотек Філіппін. Використовувався адаптований і модифікований інструмент, який був задіяний онлайн через Google-форми. Результати показують, що ПНР є корисним інструментом для вчителів, студентів і бібліотекарів з точки зору їх навчання та самонавчання. Дослідження показало, що студенти сприймають ПНР як інструмент ВОР для навчання та самонавчання. Так само вчителі та бібліотекарі вважають, що ПНР допомагає їм з інструкціями та керуванням класом, а також допомагає розповсюджувати навчальні ресурси віддаленим користувачам. Позитивне прийняття ПНР означає, що ПНР допомагає керувати навчальними ресурсами та полегшує їх повторне використання, переглядати або знаходити джерела, реміксувати та локалізувати їх, а також перерозподіляти ресурси, дозволяючи на відстані передавати навчальний вміст користувачам. Однак для належного та ефективного використання системи необхідні: ініціатива зацікавлених сторін і адміністраторів щодо фактичного впровадження ПНР; пояснення та інструкції з використання, отримані на семінарах; технічна підтримка та співпраця всіх учасників навчального процесу. Зроблено висновок про необхідність сприяння впровадженню ПНР у навчальний процес. Крім цього, надані рекомендації щодо подальшого покращення ПНР, а також підтримки його використання як ВОР із залученням до співпраці інших установ, адміністраторів, викладачів, бібліотекарів та студентів. |
|
Publisher |
Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2023-09-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Peer-reviewed Article рецензируемая статья рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5149
10.33407/itlt.v96i4.5149 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol. 96 No. 4 (2023); 72-85
Информационные технологии и средства обучения; Том 96 № 4 (2023); 72-85 Інформаційні технології і засоби навчання; Том 96 № 4 (2023); 72-85 Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 96 ##issue.no## 4 (2023); 72-85 2076-8184 10.33407/.v96i4 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5149/2150
|
|
Rights |
Авторське право (c) 2023 Angie R. Jalandoon, Liezel G. Mohillo, Dave E. Marcial
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|