Record Details

Рівень мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку під час військового стану

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/37995/
 
Title Рівень мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку під час військового стану
 
Creator Мичка, І. В.
Кафтанова, Т. В.
Опанчук, Д. Р.
 
Subject L Освіта (Загальне)
 
Description В сучасних умовах успішність фізичного виховання у закладах освіти залежить від поєднання різних підходів, які є
ефективними при вирішенні конкретних завдань в процесі розвитку здоров’язбережувальної компетенції здобувачів
середньої освіти. У статті розглянуто проблему мотиваційно-ціннісного ставлення дітей середнього шкільного віку до
фізкультурно-оздоровчих занять під час військового стану, що є досить актуальним з огляду на інтенсивне реформування
освітньої галузі країни. Особливу увагу приділено рівню мотивації з метою визначення провідних мотивів і інтересів, що
спонукають дітей до занять фізичною культурою і спортом. Досліджено літературні джерела з даної тематики, визначено
питання, які недостатньо висвітлені в сучасній спеціалізованій літературі. Проведено анкетування-опитування щодо
мотивації школярів до спортивних занять та на основі опитування визначено рівень мотиваційного ставлення дітей до
фізкультурно-оздоровчих занять.
 
Publisher НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2023
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/37995/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Мичка, І. В., Кафтанова, Т. В., Опанчук, Д. Р. (2023) Рівень мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку під час військового стану. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) (169). с. 97-100. ISSN 2311-2220