Моніторинг потреб та ефективності навчання педагогічних працівників надавати психосоціальну підтримку учням в умовах війни
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736562/
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/17714 |
|
Title |
Моніторинг потреб та ефективності навчання педагогічних працівників надавати психосоціальну підтримку учням в умовах війни
Monitoring the needs and effectiveness of teaching teachers to provide psychosocial support to students in war conditions |
|
Creator |
Іванюк, І.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті представлено результати моніторингу потреб серед викладачів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо отримання знань для надання психосоціальної підтримки вчителям і учням початкових класів під час війни. Звернута увага на важливість здійснення моніторингу під час освітнього процесу, що дозволяє впливати на якість навчальної програми та процесу викладання.
The article presents the results of monitoring needs among teachers of Regional In-Service Teacher Training Institutes regarding the acquisition of knowledge to provide psychosocial support to teachers and primary school students during the war. Attention is drawn to the importance of monitoring during the educational process, which allows influencing the quality of the curriculum and the teaching process. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736562/1/343-348.pdf
- Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>) (2023) Monitoring the needs and effectiveness of teaching teachers to provide psychosocial support to students in war conditions Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution (3). pp. 343-348. |
|