Сучасні технології психологічного супроводу дитини з порушеннями зору дошкільного віку: навч. метод. посіб.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736504/
|
|
Title |
Сучасні технології психологічного супроводу дитини з порушеннями зору дошкільного віку: навч. метод. посіб.
Modern technologies of psychological support of a child with visual impairments of preschool age: educational and methodical guide |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
Довгопола, К.С. Топузов, Михайло Олегович |
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Сучасні технології психологічного супроводу дітей з порушеннями зору дошкільного віку проявляється в урахуванні специфічних особливостей розвитку, опорі на збережені аналізатори та можливості у використанні спеціальних форм і методів у роботі, використанні спеціальних методів і прийомів роботи, тифлоприладів тощо. Візуальна депривація діє негативно на розвиток дитини, порушуючи її взаємодію з навколишнім світом, й, відповідно, чим раніше буде надано дитині своєчасну фахову допомогу, тим краще вона буде розвиватися. Посібник буде корисний як практикам, так і науковцям, а також здобувачам першого, другого та третього рівнів вищої освіти. Modern technologies of psychological support of children with visual impairments of preschool age are manifested in taking into account the specific features of development, relying on preserved analyzers and the possibility of using special forms and methods in work, using special methods and methods of work, hearing aids, etc. Visual deprivation has a negative effect on the child's development, disrupting his interaction with the surrounding world, and, accordingly, the earlier the child is provided with timely professional help, the better he will develop. The manual will be useful to both practitioners and scientists, as well as to students of the first, second and third levels of higher education. |
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736504/1/%D0%A1%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83.pdf
Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>), Довгопола, К.С. (orcid.org/0000-0002-5306-4505 <http://orcid.org/0000-0002-5306-4505>) and Топузов, Михайло Олегович (orcid.org/0000-0001-7890-5959 <http://orcid.org/0000-0001-7890-5959>) (2023) Modern technologies of psychological support of a child with visual impairments of preschool age: educational and methodical guide . (Unpublished) |
|