Record Details

Педагогічні умови використання переключення мовних кодів у процесі інтегрованого навчання мов

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/736502/
https://undip.org.ua/library/pedahohichna-komparatyvistyka-i-mizhnarodna-osvita-2023-ho-br-ryzonty-innovatsiy/
 
Title Педагогічні умови використання переключення мовних кодів у процесі інтегрованого навчання мов
Педагогические условия использования переключения языковых кодов в процессе интегрированного обучения языков
Pedagogical conditions for switching language codes in the process of integrated language learning
 
Creator Фідкевич, Олена Львівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У тезах представлено педагогічні умови використання переключення мовних кодів у процесі інтегрованого навчання мов в контексті реалізації моделі багатомовної освіти.
Наголошується на тому, шо переключення мовних кодів має значний методичний потенціал у білінгвальних/мультилінгвальних моделях, допомагає створити комфортні психологічні умови для інтерованого навчання мов, підвищує ефективність цього процесу. Зроблено висновок, що обсяг і форми використання переключення мовних кодів залежать від цілей, які ставить учитель у процесі навчання, рівня володіння учнями М1, М2, індивідуальних особливостей учнів, умов навчання в багатомовних програмах.
В тезисах представлены педагогические условия использования переключения языковых кодов в процессе интегрированного обучения в контексте реализации модели многоязычного образования.
Отмечается, что переключение языковых кодов имеет значительный методический потенциал в билингвальных/мультилингвальных моделях, помогает создать комфортные психологические условия для интерированного обучения языкам, повышает эффективность этого процесса. Сделан вывод, что объем и формы использования переключения языковых кодов зависят от целей, которые ставит учитель в процессе обучения, уровня владения учащимися М1, М2, индивидуальных особенностей учащихся, условий обучения в многоязычных программах.
The theses present the pedagogical conditions for using language code switching in the process of integrated language learning in the context of the implementation of the multilingual education model.
It is emphasized that the switching of language codes has a significant methodological potential in bilingual/multilingual models, helps to create comfortable psychological conditions for integrated language learning, increases the efficiency of this process. It was concluded that the scope and forms of use of language code switching depend on the goals set by the teacher in the learning process, the level of mastery of students M1, M2, individual characteristics of students, conditions of learning in multilingual programs.
 
Publisher Крок
 
Date 2023
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/736502/1/Comparative_2023_w-1-308-311.pdf
- Фідкевич, Олена Львівна (orcid.org/0000-0003-3294-915X <http://orcid.org/0000-0003-3294-915X>) (2023) Pedagogical conditions for switching language codes in the process of integrated language learning In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2023: горизонти інновацій : зб. матеріалів VІІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 25 травня 2023 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 308-311. ISBN 978-617-692-804-1