Про використання електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/727834/
https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5082 https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-214-222 |
|
Title |
Про використання електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень
On the use of electronic social networks Researchgate та Academia.edu to evaluate the performance of scientific and pedagogical research |
|
Creator |
Яськова, Н.В.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
004.91 Document processing and production 004.94 Simulation |
|
Description |
У публікації проаналізовано особливості використання електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Метою дослідження було розглянути особливості використанні електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu та виявити переваги і недоліки їх застосування в науково-педагогічній діяльності. Адже, електронні соціальні мережі виступають не тільки засобом комунікації у всьому світі, але й інструментом для роботи наукових та науково-педагогічних працівників, а саме для оцінювання результативності проведених досліджень. Описано основні напрями застосування електронних соціальних мереж для проведення дослідження, зокрема психолого-педагогічного напряму. Розкрито та визначено властивості застосування електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu для роботи наукових та науково-педагогічних працівників. Доведено, що впровадження електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu в оцінювання науково-педагогічних досліджень ефективно впливає не тільки на результативність дослідження, але й на формування інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників. Проаналізовано кілька електронних соціальних мереж, що створенні для підтримки наукової діяльності. Висвітлено особливості застосування електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Визначено стан використання електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu науково-педагогічними працівниками для оцінювання проведених досліджень та опитувань. Підкреслюється, що використання електронних соціальних мереж Researchgate та Academia.edu є перспективним для проведення оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень, адже дозволяють виокремити кількісні та якісні показники та вплинути на ефективність. The publication analyzes the features of using electronic social networks Researchgate and Academia.edu to evaluate the effectiveness of scientific and pedagogical research. The aim of the study was to consider the features of the use of electronic social networks Researchgate and Academia.edu and to identify the advantages and disadvantages of their use in scientific and pedagogical activities. After all, electronic social networks are not only a means of communication around the world, but also a tool for the work of scientific and scientific-pedagogical workers, namely to evaluate the effectiveness of research. The main directions of application of electronic social networks for carrying out research, in particular the psychological and pedagogical direction are described. The properties of application of electronic social networks Researchgate and Academia.edu for work of scientific and scientific-pedagogical workers are revealed and defined. It is proved that the introduction of electronic social networks Researchgate and Academia.edu in the evaluation of scientific and pedagogical research effectively affects not only the effectiveness of research, but also the formation of information and research competence of scientific and scientific and pedagogical workers. Several electronic social networks created to support scientific activity are analyzed. The peculiarities of the use of electronic social networks Researchgate and Academia.edu to evaluate the effectiveness of scientific and pedagogical research are highlighted. The state of use of electronic social networks Researchgate and Academia.edu by scientific and pedagogical workers to evaluate the conducted research and surveys is determined. It is emphasized that the use of electronic social networks Researchgate and Academia.edu is promising for evaluating the effectiveness of scientific and pedagogical research, as they allow to distinguish between quantitative and qualitative indicators and influence efficiency. |
|
Publisher |
ТОВ «Друк плюс»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/727834/1/Yaskova%20N%20Vin..pdf
- Яськова, Н.В. (orcid.org/0000-0003-1920-8365 <http://orcid.org/0000-0003-1920-8365>) (2021) On the use of electronic social networks Researchgate та Academia.edu to evaluate the performance of scientific and pedagogical research Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (62). pp. 214-222. ISSN 2412-1142 https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-214-222 |
|