Аудіювання як вид навчальної діяльності на уроках мовно-літературної галузі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736440/
|
|
Title |
Аудіювання як вид навчальної діяльності на уроках мовно-літературної галузі
Listening as a type of educational activity in language and literature lessons |
|
Creator |
Снегирева, В. В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
8 Language. Linguistics. Literature |
|
Description |
«Аудіювання» – це процес, який поєднує сприйняття, розуміння та інтерпретацію одержаної звукової інформації. Аудіювання є основою спілкування: завдяки слуханню ми опановуємо усну комунікацію. В основі аудіювання як навчального процесу лежать психофізіологічні механізми слухової пам’яті, внутрішнього мовлення, оперативної та довготривалої пам’яті, ідентифікації понять, імовірнісного прогнозування (антиципації).
"Listening" is a process that combines perception, understanding and interpretation of received sound information. Listening is the basis of communication: thanks to listening, we master oral communication. Listening as an educational process is based on the psychophysiological mechanisms of auditory memory, internal speech, operational and long-term memory, identification of concepts, probabilistic forecasting (anticipation). |
|
Publisher |
Крок
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736440/1/Comparative_2023_w-276-279.pdf
- Снегирева, В. В. (orcid.org/0000-0003-0376-5968 <http://orcid.org/0000-0003-0376-5968>) (2023) Listening as a type of educational activity in language and literature lessons In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2023: горизонти інновацій : зб. матеріалів VІІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 25 травня 2023 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 276-279. ISBN 978-617-692-804-1 |
|