Record Details

Аудіювання як вид навчальної діяльності на уроках мовно-літературної галузі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/736440/
 
Title Аудіювання як вид навчальної діяльності на уроках мовно-літературної галузі
Listening as a type of educational activity in language and literature lessons
 
Creator Снегирева, В. В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
8 Language. Linguistics. Literature
 
Description «Аудіювання» – це процес, який поєднує сприйняття, розуміння та інтерпретацію одержаної звукової інформації. Аудіювання є основою спілкування: завдяки слуханню ми опановуємо усну комунікацію. В основі аудіювання як навчального процесу лежать психофізіологічні механізми слухової пам’яті, внутрішнього мовлення, оперативної та довготривалої пам’яті, ідентифікації понять, імовірнісного прогнозування (антиципації).
"Listening" is a process that combines perception, understanding and interpretation of received sound information. Listening is the basis of communication: thanks to listening, we master oral communication. Listening as an educational process is based on the psychophysiological mechanisms of auditory memory, internal speech, operational and long-term memory, identification of concepts, probabilistic forecasting (anticipation).
 
Publisher Крок
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/736440/1/Comparative_2023_w-276-279.pdf
- Снегирева, В. В. (orcid.org/0000-0003-0376-5968 <http://orcid.org/0000-0003-0376-5968>) (2023) Listening as a type of educational activity in language and literature lessons In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2023: горизонти інновацій : зб. матеріалів VІІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 25 травня 2023 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 276-279. ISBN 978-617-692-804-1