Record Details

Гейміфікація як ефективний інструмент навчання для майбутніх педагогів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735916/
http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/58/part_1/9.pdf
10.32782/2663-6085/2023/58.1.9
 
Title Гейміфікація як ефективний інструмент навчання для майбутніх педагогів
Gamification as an effective learning tool for future teachers
 
Creator Височан, Л.М.
Бохонько, Є. О.
Гончарова, Ірина Петрівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Авторами проаналізоване поняття «гейміфікація» в процесі навчання майбутніх педагогів та проведений аналіз наукових досліджень цього питання. Проаналізовано вплив гейміфікації на формування мотивації студентів. Встановлено, що гейміфікація – один із трендів сучасної освіти, інноваційний інструмент, направлений на модернізацію навчання, сучасну систему його організації. Зазначено, що викладачі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Хмельницького національного університету та Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти використовують її на своїх семінарських заняттях в вигляді ігрових платформ для навчання, логічних головоломок та ігр-симуляторів. В процесі дослідження встановлено, що результати наукових праць про гейміфікацію навчання досить різноманітні і залежать від багатьох факторів, включаючи контекст використання та методи гейміфікації.
Для підвищення мотивації та формування цифрових навичок авторами був проведений експеримент зі здобувачами в різних закладах освіти: Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника, Хмельницькому національному університеті та Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти. Під час семінарських занять майбутні фахівці педагоги займались за допомогою ігрової програми blooket, яка дозволяє створювати тести, ігрові комбінації, ділити групи на команди та визначати їм винагороди. В процесі експерименту використовувалися загальнонаукові методи: аналіз теоретичних джерел, збір інформації, порівняння, узагальнення, анкетування та вивчення продуктів освітньої діяльності майбутніх фахівців.
В результаті дослідження встановлено, що введення елементів гейміфікації на семінарських заняттях підвищилась внутрішня та зовнішня мотивація здобувачів та зацікавленість в дисципліні. Отримані результати доводять важливість введення ігрових елементів в навчальну програму, які є чинником для формування активної професійної поведінки майбутніх педагогів.
The authors analyze the concept of "gamification" in the process of teaching future teachers and analyze scientific research on this issue. The influence of gamification on the formation of student motivation is analyzed. It has been established that gamification is one of the trends in modern education, an innovative tool aimed at modernizing education and a modern system of its organization. It is noted that teachers of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Khmelnytsky National University and Bila Tserkva Institute of Continuing Professional Education use it in their seminars in the form of gaming platforms for learning; logic puzzles and simulation games. The study found that the results of scientific works on gamification of learning are quite diverse and depend on many factors, including the context of use and methods of gamification.
To increase motivation and develop digital skills, the authors conducted an experiment with students in different educational institutions: Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Khmelnytsky National University, and Bila Tserkva Institute of Continuing Professional Education. During the seminar sessions, future teachers worked with the blooket game program, which allows you to create tests, game combinations, divide groups into teams, and assign rewards to them. In the course of the experiment, general scientific methods were used: analysis of theoretical sources, collection of information, comparison, generalization, questionnaires and study of the products of educational activities of future specialists.
The study found that the introduction of gamification elements in seminar classes increased students' internal and external motivation and interest in the discipline. The obtained results prove the importance of introducing game elements into the curriculum, which are a factor in the formation of active professional behavior of future teachers.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2023
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735916/1/9.pdf
- Височан, Л.М. (orcid.org/0000-0002-8978-5005 <http://orcid.org/0000-0002-8978-5005>), Бохонько, Є. О. (orcid.org/0000-0002-2779-5734 <http://orcid.org/0000-0002-2779-5734>) and Гончарова, Ірина Петрівна (orcid.org/0000-0003-2973-4481 <http://orcid.org/0000-0003-2973-4481>) (2023) Gamification as an effective learning tool for future teachers Інноваційна педагогіка, 1 (58). pp. 52-55. ISSN 2663-6085
10.32782/2663-6085/2023/58.1.9
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32782/2663-6085/2023/58.1.9