Розроблення гри «Змійка» з використанням об'єктно орієнтованого програмування
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736320/
|
|
Title |
Розроблення гри «Змійка» з використанням об'єктно орієнтованого програмування
Development of the game "Snake" using object-oriented programming |
|
Creator |
Легкий, С.В.
Гриб'юк, О.О. |
|
Subject |
004.4 Software
004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment 004.94 Simulation |
|
Description |
У дослідницькій роботі пропонується версія гри «Змійка», геймплей якої доступний у двох варіантах. У першому, який найчастіше грає двох гравців, на ігровому полі є кілька змій. Кожен гравець намагається заблокувати іншого, щоб супротивник наткнувся на слід і програв. Прикладом такого типу є Snake.io для Atari VCS. У другому варіанті один гравець намагається з'їсти предмети, натикаючись на них головою змії. Кожен з'їдений предмет робить змію довшою, тому уникнути зіткнення зі змією стає все важче (наприклад, Nibbler, Snake Mania).
The research paper proposes a version of the game "Snake", with two versions of the game. In the first, which is usually played by two players, there are several snakes on the playing field. Each player tries to block the other so that the opponent stumbles and loses. An example of this type of game is Snake.io for the Atari VCS. In the second variant, one player tries to eat objects by hitting them with the head of a snake. Each object eaten makes the snake longer, so it becomes increasingly difficult to avoid colliding with the snake (e.g. Nibbler, Snake Mania). |
|
Publisher |
ХНАДУ
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
cc_by_nd_4
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736320/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B1%27%D1%8E%D0%BA-%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20-%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2-2023%2B.pdf
- Легкий, С.В. (orcid.org/0009-0003-5204-2464 <http://orcid.org/0009-0003-5204-2464>) and Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520 <http://orcid.org/0000-0003-3402-0520>) (2023) Development of the game "Snake" using object-oriented programming In: Фундаментальні та прикладні математичні проблеми у наукових дослідженнях здобувачів ЗВО і молодих учених: творчий розвиток ідей: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 64-68. |
|