Record Details

The Taxonomy Approach for Engineering Students’ Outcomes Assessment

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/735561/
10.1007/978-3-031-16651-8_36
 
Title The Taxonomy Approach for Engineering Students’ Outcomes Assessment
Таксономічний підхід до оцінки результатів студентів інженерних спеціальностей
 
Creator Titova, Olena
Luzan, Petro
Davlatzoda, Q.Q.
Mosya, Irina
Kabysh, М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті подано аналіз таксономічного підходу Б. Блума до опису цілей навчання у зв'язку з програмними результатами навчання, а також методики та засоби оцінки когнітивних здібностей студентів інженерних спеціальностей різного рівня. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо розробки тестових завдань, які можуть бути реалізовані для багаторівневого оцінювання результатів компетентнісної професійної підготовки студентів інженерних спеціальностей. Це було виконано з урахуванням фактичних даних, що відображають теорію та практику використання таксономії Б. Блума для результатів навчання, навчальної діяльності та опису стратегії оцінювання для інженерної освіти. Вербальні засоби були проаналізовані та використані для розробки рекомендацій, які можна застосовувати для формулювання результатів навчання та завдань на різних когнітивних рівнях. Застосування таксономічного підходу вимагає розробки тестових завдань, передбачених для шести когнітивних категорій. Для багаторівневої оцінки результатів освоєння конкретного курсу студентами агроінженерії було розроблено набір завдань із множинним вибором та відкритих завдань. Було проведено експеримент для вивчення того, як склад і тип об'єкта, що тестується, впливають на результати оцінки. Показано ефективність диференційованого підходу під час використання таксономії з метою оцінки результатів навчання учнів. Було проведено експеримент для вивчення того, як склад і тип об'єкта, що тестується, впливають на результати оцінки. Показано ефективність диференційованого підходу під час використання таксономії з метою оцінки результатів навчання учнів. Було проведено експеримент для вивчення того, як склад і тип об'єкта, що тестується, впливають на результати оцінки. Показано ефективність диференційованого підходу під час використання таксономії з метою оцінки результатів навчання учнів.
Abstract. The paper presents the analysis of the B. Bloom’s taxonomy approach to describe learning objectives in the connection with program learning outcomes as well as the assessment methodology and tools for analysis of engineering students’ cognitive skills of different levels. The research was aimed at the development of some recommendations for the designing of testing items which could be realized for multilevel assessment of the results of engineering students’ competency-based professional training. That was performed considering the evidences, which reflected the theory and practice of B. Bloom’s taxonomy use for learning outcomes, learning activities and assessment strategy description for engineering education. The verbal means were analyzed and used for the development of the recommendations, which could be applied to formulate the learning outcomes and tasks at different cognitive levels. The application of the taxonomy approach required the development of test items provided for six cognitive categories. A set of multiple choice and open-ended tasks was developed to perform a multilevel assessment of the results of the specific course mastering by agricultural engineering students. To study how the formulation and the test item type influence the assessment results, an experiment was performed. It showed the effectiveness of differential ability of the approach when taxonomy is used for the assessment of students’ learning outcomes.
 
Publisher Springer, Cham
 
Contributor Лузан, П.Г.
 
Date 2023
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/735561/1/Taxonomy_Titova.pdf
- Titova, Olena (orcid.org/0000-0002-6081-1812 <http://orcid.org/0000-0002-6081-1812>), Luzan, Petro (orcid.org/0000-0002-8853-9275 <http://orcid.org/0000-0002-8853-9275>), Davlatzoda, Q.Q. (orcid.org/0000-0001-6462-1883 <http://orcid.org/0000-0001-6462-1883>), Mosya, Irina (orcid.org/0000-0001-7641-3352 <http://orcid.org/0000-0001-7641-3352>) and Kabysh, М. (orcid.org/0000-0002-0454-6065 <http://orcid.org/0000-0002-0454-6065>) (2023) The Taxonomy Approach for Engineering Students’ Outcomes Assessment Advanced Manufacturing Processes IV. InterPartner 2022. Lecture Notes in Mechanical Engineering. pp. 380-390. ISSN ISBN 978-3-031-16651-8
10.1007/978-3-031-16651-8_36
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.1007/978-3-031-16651-8_36