Сучасне батьківське виховання дітей з особливими освітніми потребами за умов динамічних змін в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736127/
http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/200/4328/9773-1 10.36059/978-966-397-300-5-44 |
|
Title |
Сучасне батьківське виховання дітей з особливими освітніми потребами за умов динамічних змін в Україні
Modern parenting of children with special educational needs under conditions of dynamic changes in Ukraine |
|
Creator |
Вовченко, О.А.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Вагомий вплив і важливе значення для формування особистості за умов війни має морально-психологічний клімат родини, який визначає і опосередковує всі інші фактори. У свою чергу мікроклімат сім’ї залежить від характеру сімейних, насамперед, подружніх і дитячо-батьківських відносин. Дитячо-батьківські стосунки – це система установок, орієнтацій, очікувань вертикального спрямування знизу вгору (діада «дитина – дорослий») та зверху вниз (діада «батьки – дитина»), які визначаються спільною діяльністю членів родини та спілкуванням між ними. Дитячо-батьківські відносини формують майбутнє дитини, зокрема і дитини з особливими освітніми потребами виступають перспективою майбутнього життя. У сім’ї формується ставлення дитини до самої себе і оточуючих, до своєї «особливості» (порушення зору, слуху, мовлення тощо).
The moral and psychological climate of the family, which determines and mediates all other factors, has a significant influence and importance for the formation of personality under the conditions of war. In turn, the microclimate of the family depends on the nature of family, first of all, marital and child-parent relations. Child-parent relations are a system of attitudes, orientations, expectations of vertical direction from the bottom up (the dyad "child - adult") and from the top down (the dyad "parents - child"), which are determined by the joint activities of family members and communication between them. Child-parent relations shape the child's future, in particular, a child with special educational needs is a perspective of the future life. In the family, the child’s attitude towards himself and others, towards his “particularity” (impaired vision, hearing, speech, etc.) is formed. |
|
Publisher |
Liha-Pres
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736127/1/200-Chapter%20Manuscript-9802-1-10-20230510-153-156.pdf
- Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118 <http://orcid.org/0000-0002-4399-0118>) (2023) Modern parenting of children with special educational needs under conditions of dynamic changes in Ukraine In: Чорноморські наукові студії : ІХ Всеукраїнської мультидисциплінарної конференції, 12 травня 2023 року, м. Одеса Liha-Pres, м. Львів, Україна – м. Торунь, Польща, pp. 153-156. ISBN 978-966-397-300-5 10.36059/978-966-397-300-5-44 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.36059/978-966-397-300-5-44
|
|