Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/37686/
|
|
Title |
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
|
|
Creator |
Козловець, М. А.
Андросович, О. І. Горохова, Л. В. Оксютович, М. О. |
|
Subject |
B Філософія (Загальне)
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2023-06-27
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
english |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/37686/1/283099-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-652534-1-10-20230627.pdf
Козловець, М. А., Андросович, О. І., Горохова, Л. В., Оксютович, М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). с. 41-49. ISSN 2663-7650 |
|