Record Details

Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/37686/
 
Title Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
 
Creator Козловець, М. А.
Андросович, О. І.
Горохова, Л. В.
Оксютович, М. О.
 
Subject B Філософія (Загальне)
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2023-06-27
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
english
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/37686/1/283099-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-652534-1-10-20230627.pdf
Козловець, М. А., Андросович, О. І., Горохова, Л. В., Оксютович, М. О. (2023) Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (93). с. 41-49. ISSN 2663-7650